Hallo ik zal me eventjes voorstellen, ik ben 25 jaar mijn vriend is 31 en wij gaan proberen zwanger te worden van ons eerste kindje! Ik heb altijd gezegd op mijn 25 zwanger te willen worden en nu mijn vriend ook al 31 is gaat het heel erg kriebelen in mijn baarmoeder. Het lijkt me heerlijk om jong moeder te worden. 2 vriendinnen van me hebben nu ook een kindje, ben helemaal gek op ze. Dus nu maar hopen dat alles goed zal gaan. groetjes!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
hoi stel me even voor hier sorry dak mezelf ff koekiemonster noem maar moet het nog aan me ouders en schoonouders vertellen en ik weet niet hoe ik het moet brengen omdat! dinsdag heb ik pas gehoord dat ik 26 weken heen ben terwijl k niks door had pas deze weken pas bewegingen in de buik maar heb zo een 5 a 6 maand terug een test gedaan was negatief en slikte de pil ook en werd ook nog ongesteld al die tijd nu nog heeeeeeeel licht ma dus al 26 weken zwanger zonder wat te merken of controles misschien hebben jullie tips hoe ik het kan brengen want 6 halve maand is een beetje laat om grote nieuws te vertellen gaan ze geen rare dingen bedenken ken iemand me helpen heb heel erg last er van en kan het pas zaterdag aan me schoonouders vertellen en wanneer het pas aan me ouders kan weet ik niet want die wonen ver weg ben af en toe helemaal in paniek er mee klinkt iemand het bekend hoor ik dat graag ben wel 20 jaar en over een maand 21 maja ik weet het gewoon ff niet meer hoe en wat ut was ook totaal nie geplanned jah pas over 5 jaar ofzo maar echt please help me groetjes koekiemonster