Hallo allemaal! Mijn naam is Chey en ben 25 jaar. Mijn vriend en ik hebben zoals zovelen een kinderwens en daarom ben ik in januari gestopt met de pil. Nu had ik gehoopt dat mijn cyclus met een maand of 3 weer enigzins regelmatig zou zijn maar niets is minder waar, ben nu bijna 7 maanden verder en mijn cyclus is nog steeds onregelmatig en ondertussen in mijn omgeving al 3 zwanger zonder enige moeite. Nu is 7 maanden natuurlijk nog niet erg lang, maar als je graag wilt duurt alles te lang We hadden het eerst verteld aan iedereen, maar daar had ik al snel spijt van omdat er elke maand weer gevraagd werd of ik zwanger was, en dat helpt ook niet echt. Dus hebben we gezegd dat we het voorlopig nog even uitstellen door bepaalde redenen. Maar nu kan ik het er natuurlijk ook niet echt over hebben met iemand, vandaar dat ik mijzelf hier heb aangemeld zodat ik toch af en toe eens me 'ei' kwijtkan enzo. Chey
welkom en succes met zwanger worden. en ja wachten duurt altijd lang vooral als je het heel graag wilt, vooral als in je omgeving de een na de ander wel snel zwanger wordt. beetje dubbele gevoelens krijg je daarbij, maar iig veel succes en ik hoop dat jij snel een positieve test mag hebben des te meer respect krijg je voor mensen die el heeeel lang bezig zijn om zwanger te worden kuzz caro
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly