hallo, ik kom mij eigen even voorstellen..! ik ben Amber 18 jaar oud. en sinds zaterdag weet ik dat ik moeder ga worden wel een beetje vroeg. vandaag ga ik samen met mijn vriend en mijn moeder naar de HA om daar te vragen heo en wat..! en hoelang ik het nou al ben :S dat weet ik niet. samen met mijn vriend zitten we een beetje te denken. wel houden of nie houden,., voor mijn vriend was het bijna duidelijk. ( hij gaat volgend school jaar naat tu delft om daar bouwkunde te studeren,) en ik ben zelf geadopteerd en vind het moeilijk om een kind weg te kunnen doen.. daar hoort ook abortus bij ..! ik wete het neij en ik hoop dat ik strax wat duidelijkheid krijg. groeten Amber
welkom en heel veel sterkte met de beslissing die je "moet"nemen!!denk goed na wat jullie zelf willen en laat je niet beinvloeden door je omgeving!! sterkte! liefs maloeke
dankje wel.. gelukkig staan mijn ouders achter welke beslissing ik neem! en ik hoop dat we er uit komen dat ik hem/haar mag houden..! mijn gevoelens zeggen dat ik hem wil houden..! het is bar moelijk om je eigen beslissing te nemen als iedereen al meteen roept abortus.. dat klopt.. danke
nou meis,als jullie weten dat jullie steun krijgen en je gevoel zegt dat je het wil houden dan denk ik dat de beslissing niet zo moeilijk kan zijn.de tijd daarna wel want je hebt dan veel te regelen!!!ik wens je vanaf hier veel goeds toe!!! liefs maloeke
Meid, veel sterkte en succes met je beslissing. Fijn dat je de steun van je ouders krijgt! Liefs, Anouk.
Amder, Heel veel wijsheid en geluk, en probeer er voor jezelf goes uit te komen, zodat je je later niet hoeft af te vragen of je wel de juiste beslissing hebt gemaakt. Probeer goed uit te vinden wat jij zelf denkt en voelt, en daar naar te luisteren. Eerst eens kijken wat je nu zelf voor ideeen er over hebt en daarna pas gaan luistgern naar anderen. Sterkte met de te nemen beslissingen en laat nog even weten hoe het afloopt? Liefs Petra
nou ik ben samen met mijn vriend en moeder naar de HA geweest..! ik ben rond de zes weken en het kindje zal rond de 27 februari komen..! ik moet eerts wel even naar de verloskundigen gaan. om te kijken of ik wel 6 weken ben.. het kan namelijk ook langer zijn dat weten wist ze nog niet..! ik ben wel blij dat me vriend en ik er samen uit zijn gekomen..! we houden het
Hoi Amber, Welkom hier! Fijn om te lezen dat jullie samen een beslissing hebben kunnen maken! Ik hoop nog vaker van je te horen!! groetjes