Volgens mij was de vraag alleen maar of je het huis wilt kopen.....denk niet dat Nicky op ongevraagd advies of commentaar zit te wachten...
Volgens mij staat nergens in haar openingsbericht of je het huis wilt kopen...Een link van het huis mag hier wel neergezet worden ,maar je mag blijkbaar geen vragen stellen erover! Maar heb mijn mening gegeven en laat het er verder maar bij.
de prijs van het huis is getaxeerd door de makelaar dus dat is wat het huis echt waard is. tuurlijk valt er te onderhandelen over de prijs. daar doet de reden van de verkoop niet toe.
IK zou er echt wel in willen wonen! Leiderdorp is sowieso leuk om te wonen. Dichtbij Leiden, Amsterdam en Den-Haag. Leuk winkelcentrumpje, vlakbij zwembad, heleboel basisscholen enz. Ik bied 200.000,- Meer kan ik toch niet betalen.
ik vind het ook een superhuis, echt super super mooi, maar ik wil niet in de randstad wonen succes met de verkoop
dit is natuurlijk niet waar. De makelaarstaxatie en de vraagprijs hoeven niet hetzelfde te zijn....maar goed, dat maakt niet uit. De reden van verkoop kan best bijdragen aan een snellere verkoop. Ons huis staat te koop omdat we een andere woning gaan bouwen. DAt betekend dus nu gewoon vasthouden aan de vraagprijs, wnat ik kan het eerste half jaar toch nog nergens heen. MAar over 6 maanden wordt de tijd wat krap en is er meer mogelijk....
jeetje dames wat maken jullie je druk! Het doet er toch niet toe en ze hoeft al zeker niet haar hele prive leven hier op zw pagina te zetten. Weten wij veel wat er aan de hand is, misschien is er wel iets aan de hand met een van haar ouders( hoop het niet voor je) en moet het daarom verkocht worden omdat ze er niet in kunnen wonen. Tuurlijk ben ik ook wel nieuwsgierig, maar het gaat me geen bal aan. Ik wens je veel succes met het huis, en het is een mooi huis. Trek je maar niks aan van de negatieve reacties.
Helaas Nickyz, vriendje vond het een prachtig huis, houdt het in gedachten, maar had geen "woonwensers" die kant op....hij zit meer in Den Haag, Rijswijk, Delft enz... Succes!
Ik vind het ook een geweldig huis. Beetje boven budget maar kan me dus absoluut wél voorstellen dat er zat mensen zijn die dit kunnen betalen. Niet iedereen heeft tenslotte een gemiddeld inkomen, er zijn altijd nog artsen, advocaten, architecten, piloten, consultants, directeuren en weet ik veel wat voor meer beroepen nog. Genoeg mensen die ruim boven modaal zitten hoor. En wat betreft het vragen waarom iets te koop staat, dat vind ik hier wél onzinnig. Als je oprecht geïnteresseerd bent in het huis, tuurlijk kun je dan vragen waarom het te koop staat. Maar dat is hier niet het geval toch? Degenen die het vragen, hadden al aangegeven niet geïnteresseerd te zijn in het kopen van het huis, dus het is puur nieuwsgierigheid. Nicky, ik hoop dat je ouders het huis snel kunnen verkopen, ze zullen wellicht nu ook met dubbele maandlasten zitten en dat is geen pretje. Succes!
Ik hoor mensen allemaal klagen dat het een hoop geld is. Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Zijn dat mensen uit het oosten van het land? Waar alle huizen voor een prikkie staan? Dit is echt een normaal bedrag hoor!
ik kan het me haast niet voorstellen dat je hier serieuze kopers denkt te vinden. En hier in het oosten kun je ook al flink geld moeten betalen voor een beetje huis hoor....
Als je uit de Randstad komt, vindt je alle huizen in het oosten een prikkie Ik bedoel zo'n huis van TS kost in het oosten waarschijnlijk 3 ton minder.
Ik vind het eerlijk gezegd een normale prijs hoor. Ten minste veel huizen hier zijn ook zo duur. Het huis van mijn ouders is ook 5 ton waard en niet eens af en het huis waar wij in gaan wonen zelfs nog meer. (doet er alleen niet toe ) Maar TS ik wist het wel hoor het is dat wij persee hier willen blijven wonen anders ging ik wel hoor Wil al mijn hele leven aan water wonen alleen is dat hier niet echt. Mag daarvoor ipv de natuur genieten. Succes met verkopen!
wow wat een super mooi huis zeg! Wij zouden wel richting de randstad willen,maar dan pas over een paar jaar. En we hebben hier net een huissie gekocht. Hoop dat je ouders hem snel verkopen!