Hallo dames! Wij hebben een tijdje geleden onze handtekening gezet voor een nieuwbouwhuis. Super leuk natuurlijk! Het duurt nog eventjes voor het klaar, maargoed, dan kan het wel helemaal nar onze wens ingedeeld worden. Nu hebben we eens goed nagedacht over de indeling van het huis en de conclusie is dat we het heel moeilijk vinden om tot een echt praktisch, fijn en mooie indeling te komen! We willen graag advies krijgen van een professional hierbij, om een goede start te maken. Maar hoe vinden we dan iemand die ons daarbij helpt? Hoe weet je wie goed is en een zelfde visie heeft? Wij komen uit N-brabant trouwens.
bouwtekening erbij pakken en bedenk je wat je tegen staat aan je huidige huis,is de badkamer te groot/klein wil je een bad erin? wil je een open keuken of een dichte,zet je de tafel vlakbij de keuken.wil je een grote hal of heb je liever meer ruimte in de kamer.. kopieer gewoon een paar keer de tekening en lekker gaan puzzelen! als je op schaal meubels maakt van papier(plat) kun je ze verschuiven en ongeveer zien hoeveel ruimte je nodig hebt. heerlijk dat je het zelf kan bepalen! ook moet je goed nadenken hoe hoog en waar je de stopcontacten wil hebben..waar zet je lampen e.d. neer... succes!
dat hebben we dus al gedaan, en toen kwamen we er niet uit, haha. We willen graag professioneel advies maar weten niet waar te zoeken en zon programma op tv lijkt me ook niets
Marktplaats.nl > Goedkope binnenhuisarchitect voor grote & Kleine huizen. - Interieuradviseurs en Woninginrichting in Utrecht, Utrecht Ze heeft ons huis ook gedaan, uiterst tevreden. Ze werkt niet standaard in Brabant maar miss met een meerprijs of met uitzondering? Ze is erg goedkoop en heel erg goed. Zelf heeft ze ook kids dus ze weet precies wat leuk en goed is voor kinderen en ouders. Ik kan je wat foto's sturen van wat ze gedaan heeft met onze kinderkamer? Pb me maar als je dat wat vind, het is echt heel leuk geworden, ze heeft ook geschilderd dit doet ze standaard ook niet maar voor ons maakte ze een uitzondering, koste ons niets extra's dan behalve de extra uren dat ze ermee bezig was. (1,5 uurtje!) oh de woonkamer is bij ons ook door haar gedaan en ze doet het zo goedkoop mogelijk, als ze iemand nodig heeft komt die alleen de uren dat ze diegene ECHT nodig heeft en alles wat je haar vraagt en wat haar niet teveel extra moeite kost doet ze gewoon.
Wauwww dat is echt mijn droombaan! Als ik er het geld voor zou hebben dat zou ik het hier iedere maand veanderen. Heb bij familie ook al vaak advies gegeven. Maar dit gaat dus om een nieuwbouw huis. Als ik jou was zou ik eens praten met andere mensen die een huis hebben laten bouwen, die weten waarschijnlijk wel waar je op moet letten.
haha ineens weet je het, je word binnenhuisarchitect! (ik heb dr zien zwoegen wij waren gewoon thuis meeste van de tijd en het is hard werken soms hoor!)
binnenhuisarchitect bedoel ik dan denk ik ja Klinkt zo chique he!! Maargoed, dan kan ik gaan googlen, maar hoe weet ik dan of het een fijne/goede/redelijk geprijste/etc.. is??? Zo moeilijk!!!