Ik zit enorm te twijfelen. We zijn met o&n bij vrienden uitgenodigd. We wilen het eigelijk hier doen maar dat willen zij niet omdat de vrouw van het stel de volgende dag om half 7 weer moet werken en het is niet in de buurt. Ik zit enorm te twijfelen. Feestjes daar zijn altijd heel leuk dus daarom wil ik wel gaan. Maar ja, ik heb 2 kids. Eentje van 10 maanden en eentje van 2,5. We kunnen wel blijven slapen hoor maar ik weet uit ervaring dat ze slechter slapen in andere omgevingen. Dan sinds ik straks weer de halve avond boven. wat zouden jullie doen.
Wij hebben besloten om die jaar met O&N thuis te blijven. Ik heb zelf geen zin om met 2 kinderen te gaan slepen. Met mijn dochter verwacht ik geen problemen, maar mijn zoontje is niet zo'n hele makkelijke slaper en vooral 's avonds niet en al helemaal niet in een vreemde omgeving. Dus nee, ik zou niet gaan. Maar als mijn zoontje net zo'n perfect slaper zou zijn als mijn dochter zou ik er denk ik weer anders in staan. Dus ja...ik vind het eigenlijk lastig om je hierin te adviseren. Echt een antwoord waar je wat aan hebt hè, hahahaha .
Wij blijven lekker een jaartje thuis, zijn ieder jaar wel ergens en nu met de kleine eindelijk eens een keer thuis, gewoon gezellig met zijn 3en. en ze kan lekker in haar eigen bedje slapen.
Pff ja lastig. Wij hebben een beetje hetzelfde probleem, maar dan met de dag voor kerst. Leuk feestje bij mensen thuis, maar wat dan te doen met Ilias? Nou kan hij die nacht gelukkig bij opa en oma logeren, dus kunnen we alsnog gaan. Maar met oud en nieuw blijven wij ook denk ik maar thuis inderdaad...zou anders niet weten hoe het op te lossen.
blijft lastig met kleine kinderen, wij blijven thuis dit jaar ik moet ook weer werken en dan heb ik mijn nachtrust gewoon erg nodig.
Wij zijn ook uitgenodigd, maar gaan thuis blijven. Zitten ook met onze hond, is nooit een nacht alleen geweest en dan al onmiddellijk met nieuwjaar... Met vuurwerk is ze wel rustig als wij thuis zijn, maar weet niet wat ze zou doen als ze alleen is. En zoonlief is 's morgens ook vroeg wakker, dus slaap dan eigenlijk ook liever in m'n eigen bedje. Ben ik meer uitgerust dan in een vreemd bed.
Ik zou dan lekker thuis blijven, als ze en slechter slapen en de kans bestaat dat je de halve avond boven zit. Nu ben ik zelf ook sowieso niet zo'n voorstander van slepen met kinderen.
ja probleem is dat ik dus niet weet hoe ze reageren. Soms slapen ze allebei heel goed maar mijn zoontje kan ook erg spoken. En mijn dochter slaapt sinds kort zonder speen en kan dan ook wel wat lastiger zijn.. Maar misschien zal het wel gewoon goed gaan... vind het lastig...
Hm, ik zou dan niet gaan. Ik zou er niet relaxed meer zitten als je kindjes of 1 van beide echt niet kan/wil slapen. Wij hadden het vorig weekend met Sinterklaas. Mijn zoontje kon echt de slaap niet vatten en ik ben dus bijna de hele avond met hem in de weer geweest. Was niet echt relaxed...
Moeilijk het blijft een gok, want kinderen reageren elke keer weer anders. Wij gaan dit jaar ook naar vrienden die vlakbij ons wonen, dus we leggen Danian daar op bed en maken hem rond 23.30 uur wakker andere jaren was hij uit zich zelf wakker. Dan gaan we gewoon naar huis en dan zien we wel hoe het gaat.
Wij hebben besloten om thuis te blijven. Wie wilt komen kan hier heen komen, en anders zijn we gewoon met zijn drietjes dit jaar.. Ik weet ook zeker dat ik dan meer boven zit dan beneden en ik wil Mira niet meeslepen.. Dus ik zou niet gaan.
hier ook zon probleem dr is heir een groot feest in de sporthal. aan de ene kant hebben we er wel zin in. maar zie het nu sl voor me dat mijn man lekker met de mannen aan het bier zit. en ik de hele avond achter de kids aanren. want slapen doet de jongste er ook niet daar ben ik van overtuigd. een vriendin gaat wel met kids die even oud zijn. en zei denkt dus dat de kleine er wel gaat slapen als ze die smiddags wakker houd. mijn idee is dus niet gaan maar dan vooral voro jezelf als je niet de hele avond heen en weer wilt rennen. aan de andere kant als het bij mensen thuis is dan zou je ze ook makkelijker op kunnen laten. helmaal asl er nog meer kids zijn.
Gelukkig zijn wij zelf aan de beurt dit jaar (vieren altijd met 4 andere stellen) en kan onze zoon in zn eigen bed slapen. Andere jaren gingen we om 01.00 uur naar huis omdat Jelle ook niet goed slaapt in een andere omgeving. Maar in jou geval zou ik dus wel gaan, vind het zelf namelijk altijd wel gezellig.
Ik zou lekker wel gaan! Als ze gaan spoken, haal je ze lekker naar beneden. Het is oud en nieuw, dus het is geen normale dag, en voor één keertje maakt dat, mijns inziens, ook niet uit. Wie weet vinden ze het super gezellig en leuk! Het is natuurlijk een speciale avond, dus het kan best dat ze niet rustig gaan slapen als jij dat wil. Ik zou daar lekker in berusten voor een keer. Dan heb je zelf ook een leuke avond!
Bedenk wel dat niet alle kindjes er gezellig bij kunnen zitten als ze niet slapen. Mijn dochter is zo'n type dat prima wakker en gezellig kan blijven tijdens feestjes, afgelopen weekend met Sinterklaas lag ze pas om 22.30 uur in bed, maar was de hele avond de gangmaker. Dit heeft ze altijd al gehad. Mijn zoontje kon maar niet slapen, maar erbij blijven ging ook niet. Dat was gewoon too much en hij raakte er helemaal door van slag en dat was dus huilen. Nou ja...dan heb je zelf dus eigenlijk niks aan je avond...
Wij gaan met O&N ook naar vrienden die niet in de buurt wonen. Ik hoop dat ze gewoon goed slapen, is dit niet het geval (en dat zou dan alleen zijn omdat ze wakker worden van het vuurwerk) neem ik ze lekker bij me. Hebben toch nog een week vakantie (de jongens dan) om bij te komen. Slapen dan ook daar met z'n allen in 1 kamer zodat ze s nachts eventueel ook bij ons kunnen liggen.
Dat is ook zo...maar als je het niet probeert... Je kan moeilijk de rest van je leven aan huis gekluisterd zitten...want wat als...
Wij gaan wel o&n ergens anders vieren. Finn valt vast in slaap, en zo niet, dan komt er vast een oplossing