Obesimed

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzie83, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoi meiden,

Heeft iemand van jullie ervaring met Obesimed?

Ik zit er aan te denken dit te gaan gebruiken maar twijfel nog een beetje.

Jullie meningen graag.

xxx

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    bij mij werkte het voor geen meter.
    Voor dat geld kan je je beter inschrijven bij de weightwatchers ofzo, want daar val je wél mee af.

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #3 Sammie88, 21 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
    Je valt niet door het programma af, want dat doe je zelf, maar het programma ondersteunt je. ;) (niet verkeerd bedoelt)

Edit:

Heb beide sites even bekeken, en dan zou ik ook voor weightwatchers gaan.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb Obesimed als ondersteuning gebruikt en kwam aan hihi toen liet ik het staan en viel een beetje af, toen overgestapt naar proteinedieet, daar kan je tenminste echt van op aan dat je snel afvalt hihi (dat is meer mijn ding)

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wat mij een beetje tegenhield is de manier waarop je ht in moet nemen.

1 uur voor de maaltijd met 2 grote glazen water. Dat zou je eetlust verminderen.

Maar als ik 1 uur voor het eten 2 glazen water zónder die capsels neem heb ik ook geen honger meer hoor.
    Dus was daarom ook een beetje benieud of het uberhaupt wel zou werken.

Bedankt voor jullie meningen, ga het dus niet proberen.

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik had er nog nooit van gehoord. zo leer je elke dag weer wat bij hier ;) ik kan je niet helpen. moet alles doen om op gewicht te blijven ipv andersom. mijn dochter moet helaas wel al haar hele leventje vechten tegen de kilo's. en dat ze pfeiffer kreeg helpt het geheel natuurlijk niet echt mee. vandaar dat we nu in een revalidatiekliniek een traject gestart zijn wat én haar overgewicht in de gaten houdt en het liefst natuurlijk verminderd én haar conditie weer anar en acceptabel nivo brengt. mijn ex en ik zijn allebei van die breinaaldjes dus vinden ze het uitermate interesant hoe dat kan.ik ben nu met haar in een revalidatie centrum. we zijn inmiddels een interesant studieobject want ik doe niks fout. ( na 15 jaar ken je inmiddels wel wat wel of niet mag) toch heeft ze een behoorlijk overgewicht. er is al overal op geprikt maar ze gaan dus proberen nog verder te spitten wat nou de oorzaak is/kan zijn. ik hoop dat ze erachter komen maar de illusie dat ze meer wetend an een kinderarts heb ik eigenlijk niet meer.

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi,

Mijn moeder gebruikt ook Obesimed. Wat ik van haar begrijp is dat zij er wel baat bij heeft. Ze heeft minder de neiging om te gan snoepen, wat ze altijd veel deed. Ze is nu zo'n 6 weken er mee bezig. En is nu ca. 6 kilo kwijt. (ze woog 140 kg is ca. 1m60 lang)Belangrijk voor haar is ook dat het niet te snel gaat vanwege andere gezondheidsproblematiek(en) Haar ha juigte het toe dat ze hiermee bezig is.

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nou, het helpt zeker om minder te gaan eten.
    Ik zat de hele dag zó vol dat ik amper aan de 1000 kcal kwam.
    Dat vond mijn lichaam te weinig met als resultaat dat ik de eerste week 2 kg afviel en de weken daarna NIKS meer.
    Dus weinig eten, ja die belofte komt het pilletje na.
    Afvallen, niet dus, want TE weinig eten.

Succes met afvallen. Ik weet dat het niet gemakkelijk is.

Groetjes Annedore

Deel Deze Pagina