Hi, Mag je voor een nieuwe ID een oudere foto gebruiken? Of moet hij echt recent zijn? Enigste waarvoor ik pasfoto's maak is ID en rijbewijs, zit ik weer met die ultra lelijke foto's.. En veranderen doe je toch bijna niet? Maar zal wel niet dat ik met de foto die er nu ook op staat, voor de nieuwe kan komen aanzetten...
Ik vind het echt onzin. Ik had laatst een foto van meer dan 3 jaar geleden gegeven, en die hebben ze gewoon gebruikt. Maar kan me voorstellen dat ze misschien moeilijk kunnen doen als je dezelfde foto gebruikt als die er al op staat.. ik zou het eerst even proberen, en dan kan je altijd nog foto's maken. Kost ook weer wat, en als je ze toch verder niet gebruikt (net als ik) dan vind ik het echt zonde!
Een jaar of twee is echt geen probleem. Mijn man geeft onlangs zijn half lange haar afgeknipt en nu een kort koppie en heeft een foto van 2 jaar oud (met langer haar) van de week ingeleverd voor zijn rijbewijs. Geen probleem.
Ik heb laatst mijn paspoort vernieuwd en dezelfde foto die ik voor de oude heb gebruikt ingeleverd. Er werd niks van gezegd.
Mijn foto van 6 jaar geleden voldeed nog prima hoor, werd echt niet moeilijk over gedaan. Maar dan lijk ik nog sprekend, nou ja op een paar kleine rimpeltjes na (24 of 30 maakt wel verschil)
Ik zal eens zoeken.. Ik heb vanmiddag een afspraak, als het niet goed is moet ik weer een nieuwe afspraak maken.. Ook weer zowat. Is hier op woensdag en vrijdag altijd zo druk met inloop.. Vind ik niets met 2 kinderen zo lang wachten..