Nieuwbouwhuis en levensverzekering

Discussie in 'De lounge' gestart door Senais, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Bedankt weer :)

Ik ga eens contact opnemen met interpolis. Natuurlijk willen we liever ook een levensverzekering voor mijn man. Dat geeft meer zekerheid. We hebben er al 1 voor een klein gedeelte. Met alleen mijn salaris en wat ik zou krojgen als hij mocht overlijden zouden we het net aan redden. We willen daarom ook geen huis voor het maximale bedrag van wat we zouden kunnen krijgen. Ik ga er binnen 2 jaar ook goed op vooruit. Maar meer zekerheid is natuurlijk gewenst.

We hoeven ook niet perse nu weg maar hier nog 10 jaar wonen is voor hem ook vreselijk. We nemen geen overhaaste beslissingen. Mijn ouders kunnen ook nog een deel opvangen (schenking).wasrdoor de lasten lager worden.

We zijn alleen een beetje aan het oriënteren op wat er mogelijk is. En als er niets mogelijk is dan is dat keihard maar zullen we daar ook mee moeten dealen. Maar dan wil ik wel alles uitgezocht hebben.

We zijn hier enkele jaren geleden komen wonen. Tijdelijk want we moesten toen het huis uit ivm ruimtegebrek. We zouden een huis kopen op onze oude plek. Dat wss bijna rond toen man ziek werd. En nu zitten we dus vast. Geen woning te huur omdat ee teveel verdienen. Geen huis te koop ivm ziekte.vooralsnog.

Deel Deze Pagina