Ik probeer een foto in me album te zetten maar hij zegt dat ie beschadigd is ofzo???mischien een idee zodat ik hem er wel in kan zetten..
Hij zegt steeds dat ie beschadigd is of te groot, maar te groot is ie niet want hij is kleiner als de formaten die toegestaan zijn
ja maar ik ben alleen absoluut niet handig met computers kosten me al een paar weken om die foto te vinden in welke map ie nou stond...
Nou het spijt me maar ik weet zelfs niet hoe dat moet, ik heb wat computers betreft echt 2 linker handen
ja maar ik weet niet hoe ik dan die foto aan me mail moet toevoegen Ik moet me wel een beetje schamen he
Marijke als je een email verstuur kun je ook het kopje toevoegen indrukken (dit doe je voordat je het bericht verzend) Dan kun je kiezen uit drie opties:fotoos, bestand gegevens--->kies dan voor bestand. Vervolgens ga je bladeren en zoek je waar de foto staat klik dan op oke. Als het goed is verschijnt de bestandsnaam van de foto en vervolgens druk je op verzenden. Probeer het maar eens uit. Groetjes kwebbel
bedankt voor de uitleg kwebbeltje en je schamen ben je gek hoeft helemaal niet hoor maar snap je het wel nu ?
hehe nee dat kan niet .. je moet het met je eigen mail programma doen. Ik ga er vanuit dat je Outlook express gebruikt om mails te versturen en te ontvangen. Hier staat een handleiding over het versturen van mail (ook met bijlagen). Lotte