Ik heb hier de nieuwe bonnen vorige week binnen gekregen... zal jullie even op de hoogte stellen wat voor bonnen het zijn: geldig t/m 31dec 2011 - kruidvat newborn luiers 1 pak 18 stuks Gratis - kruidvat lotion doekjes 1+1 gratis 1,79 - Anni Rolfi voedings-bh 2e halve prijs (2 stuks 17,98) - Bambino basics (bijv. rompers, pyjama's en slaapzakken) 25% korting - Nuby lepeltjes 50% korting 2,49 - Natusan firsttouch bad 40%korting 2,09 - Zwitsal eau de toilette 25% korting 10,49 - Zwitsal mama (keuze alle varianten) 40% korting Van het begin heb ik de oude even gekopieerd.....We zijn er wel wat op achteruit gegaan!! Nu geen 27 luiers maar 18 luiers en geen 40% op hele natusan assortiment maar alleen op de Firsttouch bad...Verder mogen we niet klagen: - 1 pak Kruidvat new born luiers 27 stuks gratis!!!! - 2 pakken lotiondoekjes Kruidvat huismerk voor 1.79 - 2 stuks voedings bh's van Anni Rolfi voor 17.98 - 25% korting op het hele assortiment Bambino classics (bijvoorbeeld rompertjes en sokjes) - 50% korting op Nuby lepeltjes (3 lepeltjes die verkleuren bij warmte voor 2.49) - 40% korting op het hele natusan assortiment - 25% korting op eau de toilette van Zwitsal (dus nog maar 10.49) - 40 korting op het hele zwitsal mama assortiment
Waar kan ik deze bonnen vinden?? Heb me geregistreerd op de website maar kan nergens mijn bevallingsdatum invullen of iets terug vinden over deze actie?
weet je toevallig ook hoe lang het duurt voordat de bonnen binnen zijn want ik heb ze 2 weken geleden al aangevraagd maar nix gezien (wel een mail gehad dat ze worden opgestuurd)
Nu lekker lang geldig dus. Vind dat wel prettig vanwege de bambino korting (we weten het geslacht dus niet, dus deze bon zal na de geboorte pas gebruikt worden).
Na lang zoeken en google-en heb ik het dan eindelijk gevonden!! Voor wie zich nog wilt inschrijven voor de (nieuwe) bonnen hier de link: Kruidvat - Baby Mama - Invulscherm
hihi ik heb net de bonnen binnengekregen!! heeft iemand intresse in de volgende bonnen??? - Anni Rolfi voedings-bh 2e halve prijs (2 stuks 17,98 ) - Nuby lepeltjes 50% korting 2,49 - Natusan firsttouch bad 40%korting 2,09 - Zwitsal eau de toilette 25% korting 10,49 - Zwitsal mama (keuze alle varianten) 40% korting graag PB!
Ha Muts! Ook ik heb vandaag de bonnen binnen gekregen! Ga denk ik alleen die luierbon inleveren. Ben namelijk gek op GRATISSSS!
Ik heb ze zo vaak aangevraagd en nooit ontvangen. vorige maand 2 keer aangevraagd en deze maand zo'n 3 keer en nog steeds niks.
het duurt ook wel even voor je die bonnen krijgt... ik was het eigenlijk al vergeten en toen kwam er een grote envelop binnen waar de bonnen in zaten... denk dat het zo'n 3 weken geduurt heefts