Toch jammer dat die doos weg is.. Was toch en soort verrassingsdoos.. bonnen zijn ook leuk maar toch jammer.. Thanks voor het plaatsen van de bonnen wel handig maar meer dan die luier bon zal ik niet gebruiken..
Hihi, toch ook niet heel slim van de Kruidvat, je kan van tevoren wel bedenken dat mensen zo meerdere keren bonnen in gaan leveren, of als ze niet zwanger zijn. Maar goed, ik heb ze uitgeprint omdat ik inderdaad zwanger ben nu, maar ik had ook al wat luiers maatje 1 gekocht, zal er dus ook niet al te veel extra nodig hebben waarschijnlijk. De doekjes gebruik ik niet, snuffelen bij de bambino basics is wel leuk denk ik, en ik denk dat ik de lepeltjes ga halen. Dat ze van zwitsal trouwens ook eau de toilette hebben zeg... wist ik helemaal niet.
Wat apart idd, hier gaat toch heel veel misbruik van gemaakt worden Ik ben dan wel niet zwanger maar als ik wil kan ik heeeeeel veel pakken luiers kopen. Ik bedoel er zit hier 1 kruidvat maar je kunt idd iemand anders sturen maar ook naar andere plaatsen gaan etc.
Altijd leuk als je iets gratis of met korting kan krijgen. Inderdaad een beetje 'dom' van het kruidvat om het op deze manier te doen. Maar ik vind het ook erg triest dat een aantal dames hier schrijven dat ze van plan zijn om gewoon langs een aantal winkels te gaan en die bonnen dubbel te gaan inleveren. Ik lees hier vaak genoeg verontwaardigde uitspraken als ze zelf of anderen in de 'maling' worden genomen. Er is niet voor niets de ouderwetse uitspraak: Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet!
Ik heb vanochtend nog wel de doos mee gekregen.. maar valt tegen! Zaten bonnen in die ik niet eens meer kan gebruiken datum is al verlopen. Had denk ik toch liever die bonnen gehad!
Ik heb vorige week ook die doos gehaald maar ook gewoon de bonnen uitgeprint! Gewoon even naar de site gaan ( staat op pagina 1 een link) en daar je gegevens invullen kun je hem zo afdrukken
maar zullen ze er dan niks van zeggen? Want we zitten hier in een dorp en dat ze niet denken nou zij heeft al 1 op gehaald?
haha bonkie ik heb er nu ook 3... lekker meegenomen toch! In het begin zijn die kruidvatluiers wel fijn. Later vind ik ze te dik maar ze schijnen verbeterd te zijn... Mijn dochter heeft heeeeel lang in de nr 1 luiers gepast.
ik ga zo ook even langs het kruidvat. Krijg je de pakken luiers bij de kassa of moet je gewoon een pak uit het schap pakken?. Ga ook meteen even kijken bij de mama zwitsal dingen. die zijn best prijzig en dan is de korting best lekker.
ik stuur de bonnen morgen naar je toe was zulk slecht weer vandaag en gisteren morgen toch boodschappen doen
Hoi dames, Hierbij de bonnen digitaal! http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/babymama/BabymamabonnenDEFNW.pdf Groetjes!
ik enthousiast naar de kruidvat en wordt het niet geaccepteert. dus ik zei ja maar dit is toch ipv de babydoos ja zei ze maar het werkt niet dus kruidvat is er al weer mee gestopt. :x:x:x