Heb in de computer gekeken en er word niets over gemeld. Het is een tussenoplossing voor de babydoos. Dus, komen mensen met bonnen aan de kassa, moeten ze die accepteren. Scannen ze niet, moeten ze de barcode van de bon overtikken op de kassa. Wanneer de korting er niet af gaat, kan de filiaalleider de korting handmatig verrekenen.
altijd leuk meegenomen. Ik ga de luiers wel halen en zal mss een bambino bon gebruiken de rest helaas niet. Die doekjes is mn oudste allergisch voor dus die gebruik ik niet meer. Vind het van de ene kant jammer dat ze het zo doen ipv een doos. Vind de verrassing altijd wel leuk van zo'n doos en idd je kunt de bonnen weet ik hoevaak uitprinten. Lijkt me niet zo slim van ze. Als ik zelf, mn man, mn moeder enz een pak zou laten halen,,,,,,,,,denk niet dat dat de bedoeling is.
Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken, maar de kruidvat doos vond ik echt waardeloos. Zat alleen maar troep in (maar goed, misschien was de inhoud van de doos telkens anders). Dus vind het niet jammer dat deze er niet meer is. Ga de bambino-bon denk ik wel gebruiken, vind bambino spullen erg fijn, vooral sokjes. Bij mijn zoontje alleen Pampers gebruikt, maar misschien dat ik nu wel een pak kruidvat luiers ga proberen. Kent iemand verder toevallig de Zwitsal eau de toilette?
Net een klant aan de kassa gehad met de bonnen, ze doen het gewoon Claudia. Dus was er in die winkel is verteld is 1 groot lul-verhaal. @Zwitsal Geurtje; hij ruikt net als de gewone haarlotion. Voor volwassenen vind ik hem niet lekker, rn om het voor een baby te gebruiken weer "to much" zegmaar. Als je je kindje wast met zwitsal ruik je het al. Maar we hebben testers in de winkel, bij het geurenschap.
nou dan heb ik geluk gehad met de kruidvat doos, want ik vond de inhoud handig en leuk! Friso bewaardoos, die ik bij nr1 na de bv heel lang gebruikt heb. Nu dus een nieuwe, ideaal! Een flesje, spenen enz, echt wel leuk!
De bonnen doen het gewoon, alleen let goed op! De bonnen scannen niet altijd, en dan moet het nummer even handmatig ingevoerd worden. Maar ook kloppen de kortingen niet altijd.....de lotiondoekjes geven aan 1 + 1 gratis. Bij het afrekenen kreeg ik maar 0.90 korting, terwijl een pak 1.79 kost. Ook dit moet even handmatig opgelsot worden door de kassiere. De korting op bambino basics gaat wel goed, evenals de voedingsbh's.
Echt leuk, die bonnen. Heb de gratis luiers gehaald, en de doekjes. Vraag me af hoe lang ze deze actie zo gaan doen. Er word denk ik veel misbruik van gemaakt. Inclusief mezelf
als je op de kruidvat site naar baby&kind gaat en dan naar baby&mama kortingsbonnen dan staat ie er nog
ja, maar er staat ook bij dat je ze nu per post krijgt, denk dat er iets te veel misbruik van gemaakt is...
Ja zie je dat stond er gister nog niet! Toen stuurde ze me nog door naar de pagina met bonnen maar die was leeg. Jammer maar het was te verwachten
Zeker jammer maar logisch. Je kan nog steeds ook bonnen naar vriendinnen of familie laten sturen. Heb je alsnog meer pakken. Die andere aktie van de friso was na een week al weg.
Er word erg veel misbruik van gemaakt, Hier hebben wel ook al aardig wat pakken gehaald Toen we zelfs in de winkel stonden en het schap leeg was en wij vroegen aan een meid of ze erg nog waren, kwam ze met een zootje luiers terug en vroeg ze of we ze allemaal wilde hebben Ik zeg: "ja ik heb maar 2 bonnen" haha Dus volgens mij komen er heel de dag door mensen om de luiers op te halen. Maar als je nog een bon over hebt, kan je die toch kopieren