ik heb deze bonnen nog in een word dokument staan, misschien kan ik deze doorsturen, stuur maar een pbtje
*grijns hier ook*... wij hebben hier 5 kruidvatten zitten.... 3 goed bereikbaar en 2 midden in het centrum... 3 pakken voor nix is altijd meegenomen...
3 pakken ? je kan er meer halen hoor maakr niets uit ze zijn het daar nu wel gewoon in het kruidvat !
Heeft iemadn de bonnen opgeslagen op de computer? De link doet het niet meer. Kan iemand de bonnen mailen naar j.a.labots@lumc.nl
Halen jullie allemaal nog de pakken luiers gehaald met de bonnen ?? ik heb er zoveel gehaald, ik "durf" niet meer stom he... misschien ook omdat ze dat nu hebben veranderd op kruidvat.nl.. dat je ze thuisgestuurd krijgt. Dus misschien wel in kleur ofzo. Hebben jullie dat niet? Ik ben zo bang dat ik straks voor lul sta aan de kassa Hebben jullie ook gewoon gekopierde bonnen ??
kunnen ze toch niet maken? staat op dat z geldig zijn tot 31-11. Dus tot dan moeten ze, ze gewoon innemen hoor. Ik wil mijn bin volgende week ook inleveren. Heb wel een zwart/wit printje gemaakt...
Ik neem ook elke werkdag een pak mee naar huis hoor. ok, ligt eraan met wie ik werk want we houden het nog even stil...
ja dat is ook wel weer zo. ik heb ze ook zwart wit vandaar. Nou ik ga het ook gewoon doen! dan hadden ze het maar niet op deze manier moeten doen
ik heb net gewoon een geprint bonnetje ingeleverd en kreeg pak luiers gewoon mee. Op de bon staat echter dat je een pak van 27 stuks krijgt, maar ze hebben alleen nog maar pakken van 18 stuks die je mee krijgt. Ik ga deze bon nog even aantal keren uitdraaien en bij allerlei kruidvatten inleveren. Scheelt toch weer hoop geld. Groetjes Anja
Ze hebben nu bij onze kruidvat niet meer de goede pakken luiers. Die zijn uit het assortiment. Ze hebben alleen pakken van 16 en van 56 luiers geloof ik.... Heel slim van ze....
hier in het kruidvat hadden ze wel nog de pakken van 27 luiers maar het bordje wat ervoor stond was idd verandert naar een pak van 16 luiers dus ik stond ook al zo te kijken .... @truusdemier Off topic Ik zie het ook pas ! Van harte gefeliciteerd ! Snel naar alle kruidvatten