haha ja daarook niet meer! ik denk dat iedereen nog even snelo luiers haalt op de oude kaart morgen hebben ze ze weer.... en ik hoop ook de eigen merk standaard melk 1 die hebben ze ook nergens meer...
klopt was vandaag bij de etos ook voor eigen merk standaard 1 maar is al een tijd niet leverbaar ze hopen wel dat ze nog binnen krijgen hier in veghel dan
@soepstengel, denk het ook, zien we wel vaker met sommige producten van de babykaart. Balen van die babyvoeding. Als alternatief zou je ah standaard 1 kunnen doen. Deze 2 zijn hetzelfde alleen een ander jasje. De babyvoeding van Etos krijgt een nieuwe verpakking, waarschijnlijk zijn er daardoor wat leveringsproblemen ontstaan.
gelukkig gebruikt S nog de hypo allergeen.. die kon ik nog wel kopen, maar wilde overstappen, dus daar wacht ik nog maar even mee... Weet je hoe lang dat gaat duren?
en al wat bekend over de nieuwe kaart? heb 3 volle liggen als er nog iemand niks doet met de zegels.. ik ben er blij mee
@soepstengel, nee ik durf je niet te zeggen hoelang het gaat duren. Meestal niet heel extreem lang. Evt zou je het hoofdkantoor kunnen mailen ,misschien kunnen hun je een indicatie doen.
das een goede! ga ik even doen! hahah mag ik je dan nog wat vragen?? ik vond vandaag op een pak etos luiers een plastic blauwe versie van een babyzegel, kan ik die ook op de kaart plakken? Sorry hoor voor alle vragen
Etosbabyzegels maken niet uit hoe oud ze zijn. Ik heb ook weleens een kaart ingeleverd van een jaar of 6 oud. Enige is dat je de spaarcadeau`s van dat moment krijgt en niet van 6 jaar terug. En helaas ook nooit meer de actie gezien dat je een pak luiers kreeg per 2 kaarten. Was ook altijd erg leuk!
@ soepstengel; ja dat mag! vroeg ik me ook af en heb het in de winkel gevraagd toen, dat schiet lekker op dan hè .
@soepstengel, geeft niks alle vragen Mag altijd ,maar hij is al beantwoord ,want het mag idd. @yolanthe, wat betreft dat gratis pak luiers. Dit ging zo hard dat er heel veel geld op toe gelegd moest worden. Daarom zijn ze er mee gestopt. Misschien dat ze het nu met de nieuwe Etos luiers nog een keer gaan proberen. Zou leuk zijn
Zou het niet erg vinden, straks vliegen de luiers er weer doorheen! En ik heb nog een hoop kaarten liggen... spaar ze altijd op tot een leuk cadeau of gratis boodschappen.
@soepstengel, hier nog even een link voor je over de leveringsproblemen van etos babyvoeding Ben bang dat het nog wel even zou duren helaas. Etos flesvoeding is momenteel moeilijk verkrijgbaar - Etos
hé bah, de HA staat daar ook bij, die kon ik gelukkig nog kopen, Maar daar koop ik voortaan een paar pakken als ik ze zie mooi dat je de zegels van de luiers ook mag plakken! wist het geeneens, tot ik ze wilde weggooien (de verpakking dan hé) viel mn oog er opeens op! zucht vandaag weer naar de etos, maar ze hadden weer de luiers van de kaart niet.... Morgen maar bellen misschien kunnen ze ze apart houden, Tis toch een onderneming met een kleintje in de auto naar de stad... (dan vooral omdat de wagen helemaal uit elkaar in de auto moet wielen eraf etc..:S) volgende week weten we eindelijk wat de nieuwe acties zijn hoop...... LUIERS