Nodig: * Kip tandoori * pannenkoek * limonadesiroop Extra: * 2 pizza * cupcake Dubbel: Thee Deegroller Tomatensoep Champignon Wortel Pastasaus Olijfolie Doperwten Maiskolf
Het word er waarschijnlijk gewoon uit gejat? Was vorig jaar ook al zo. Sommige moeders ontvangen de mini's wel en sommige niet, wel raar in ieder geval. Dag betekent inderdaad niet dat ze niet worden opgestuurd!
Ik heb deze: Wortel Maïskolf Peper Tomaat Citroen Watermeloen Druiven Ei Hamburger Vis Koekje Pizza Doperwten Monatoetje Caravan cevitan Melk Blender Broodrooster Pollepel Kaasschaaf Deegroller Tomatensoep Wil er graag etos zegels voor of Ovarit bonnen!
We hebben nog Nodig: * Limonadesiroop * 2x Pizza punt We hebben Dubbel: * Zilvervliesrijst * 2x Spinazie * Vis * 3x Champignon * pastasaus * tomatensoep * kaas * 2x druiven * thee * broodrooster * knoflook * olijfolie * hamburger * deegroller * sla * wortel * rookworst * spatel/pollepel Ik Wil ook graag 2013 mini's tegen de 2012 mini's ruilen!
Als iemand deze nog voor mijn zoontje heeft graag!!! Veel plaatsen zijn de mini's al op Heb alleen niets meer te ruil ivm mislukte ruilpogingen:x
update Gezocht 3. Citroen *onderweg* 8. Maisblikje 13. Cupcake 21. Blender 25. Koekje *onderweg* 26. Knoflook 29. Bertolli 41. Tomatensoep 43. Champignon *onderweg* 45. Rookworst *onderweg* 46. Hertog ijs *onderweg* 47. Mona pudding Te ruil 4. Kipkruiden *geruild* 11. Croma (2x) 14. Maïskolf *geruild* 15. Hamburger (2x) *eventjes gereserveerd* 17. Peultjes *geruild* 18. Mayonaise *geruild* 22. Deegroller 32. Rode peper (2x) 33. Sla (6x een hele krop onderhand hahaha, deze wil ik dus erg graag kwijt) 35. Watermeloen *eventjes gereserveerd* 37. Kaas (2x) *eventjes gereserveerd* 42. Melk (2x) Iemand die nog ruilen wil? Dubbelen mogen ook geruild worden tegen lekker in het leven bonnen van Ariel, Lenor, Dreft vaatwas, Oral B. Graag pb
Ik heb naar je verzonden: Blender Broodrooster Peper (rode) Citroen Druif Roze rondje Deegroller Kaasschaaf Sla Rookworst Pollepel
Kip Tandori Carvancevitan (verdun) Bertoli Kaas Champignon Tomaten soep Dames is mis er nog 6 , wieowie wil mijn zoontje helpen? En DeesDees super bedankt
Hoi Dames, Ik heb nu nog de kipknots, peper, croma, citroen, wortel, pizza champignon, knoflook, frietjes, deegroller, kipkruiden en carvan cevitam en champignon te ruil.. En ik moet hebben: Kip tandoori Tomaat Erwtjes Ijs
We hebben nog Nodig: * 2x Pizza punt We hebben Dubbel: * Zilvervliesrijst * 2x Spinazie * Vis * 3x Champignon * kaas * 2x druiven * broodrooster * knoflook * hamburger * deegroller * sla * wortel * rookworst * hamburger * citroen Ik Wil ook graag 2013 mini's tegen de 2012 mini's ruilen!
En weer een update (nog vier! ) Gezocht 3. Citroen *onderweg* 8. Maisblikje 13. Cupcake 21. Blender *onderweg* 25. Koekje *onderweg* 26. Knoflook *onderweg* 29. Bertolli 41. Tomatensoep *onderweg* 46. Hertog ijs *onderweg* 47. Mona pudding Te ruil 11. Croma (2x) 22. Deegroller 32. Rode peper (2x) 33. Sla (5x een hele krop onderhand hahaha, deze wil ik dus erg graag kwijt) 42. Melk (2x) 45. Rookworst (2x) Iemand die nog ruilen wil? Dubbelen mogen ook geruild worden tegen lekker in het leven bonnen van Dreft vaatwas graag pb
Dames mijn zoontje moet er nog 2 Melk en dat broodroostertje of kookwekkertje (wat is het toch ) Wij hebben veel te ruil!