Welke zoek je? Die serie heb ik lange na niet compleet dus ik wil liever 2013 compleet maken Roep maar (en wat je dubbel hebt van 2013).
Hier ook nog even een update: Gezocht: - Kip tandoori - Fusilli - Mixer - Broodrooster - Ei - Thee - Zilvervliesrijst - Champignon - Pollepel - Olijfolie Dubbel: - Hamburger (4x) - Wortel (4x) - Sla (2x) - Spinazie (2x) - Peultjes (2x) - Koekje (2x) - Pizza punt - Tomaat - Meloen - Kaas - Druiven - Kaasschaaf - Vis - Kipkluif - Erwtjes (passen niet door de brievenbus)
Lekker handig bezig. Ik mis er nog 8 ! Thee Pannekoek Carvan Cevitan Champignon Tomatensoep Bertoli Pastasaus Kaas Kip tandoori Help
Hier ook nog even een update: Gezocht: - Fusilli - Mixer - Broodrooster - Ei - Champignon - Pollepel Dubbel: - Hamburger (4x) - Wortel (4x) - Sla (3x) - Spinazie (2x) - Peultjes - Koekje - Tomaat - Meloen - Mais - Kip tandoori - Kaas - Peper - Deegroller - Druiven (2x) - Kaasschaaf - Vis - Kipkluif - Erwtjes (passen niet door de brievenbus)
heb hier dubbel vis (4*) kaasschaaf (3*) peultjes wortel (2*) kippoot (3*)citroen cela vita zilver rijst (2*) spinazie croma druiven mayonaise ei mis nog kaas hamburgerbroodje onder en boven' koekje fusilli nasi speciaal kaas
Iemand voor ons - Celavita aardappelen - citroen - kipkruiden - Karvan cevitan - crispy mais - croma - Fusili - koekje - gebakken ei - zilvervlies rijst - pak melk - champion - rode ui Heb dubbelen om te ruilen.
Wij zoeken alleen de Fusilli nog! Wie kan ons helpen? Dubbel: - Hamburger (4x) - Wortel (4x) - Sla (4x) - Spinazie (2x) - Peultjes - Koekje - Tomaat - Meloen - Mais kolf - Kip tandoori - Peper - Deegroller - Druiven (2x) - Kaasschaaf - Vis - Kipkluif - Erwtjes (passen niet door de brievenbus) Evt ook nog LIHL bonnen (geen pampers, ariel meer) of mini's uit '12
Wij moeten alleen nog het blauwe ding. Sorry weet niet goed was het is de een zegt kookwekker en de ander zegt broodroostertje Heeft iemand deze voor ons? We hebben veel te ruil! Groetjes!
Wie heeft er voor ons 1 of 2 wortels en 3 pizzapunten? We hebben veel te ruil. Bijvoorbeeld pepers, blender, deegroller, pollepels, rookworsten, spinazies, broodrooster, champignons, ei e.d.
ik heb een wortel voor je wil je die ruilen voor het ei? heb je toevallig 2x ei over? dan heb ik ook nog een pizza punt voor je laat me maar weten