OOh mijn zoontje moet alleen nog de broodrooster! mag ik die van je Ik heb wel wortels voor je Ik stuur je een pb!
Dani het broodrooster heb ik niet meer dubbel had je er graag blij meegemaakt Ik zoek alleen nog het ei
Ik heb een ei voor je. Wat heb je voor ons? We beginnen net dus misschien mag ik meerdere dubbelen ervoor terug?
Meiden, zijn er ook nog die mini's over hebben en er niets mee doen? I probeer te sparen maar helaas geen ah hier in de buurt.. Heb er dusnog niet zoveel... De dubbele die ik iig al wel heb zijn: peper Wortel Champignon Druiven Uiteraard betaal ik de verzendkosten!
Wie heeft voor mij alle 51 minis die er zijn op een rij Ik ben nl het boekje kwijt en ik kan em ook niet meer vinden op de site van de ah alvast bedankt!
Ik probeer nu een 2e set compleet te krijgen dan hebben beide zoons een setje! Welke ik nog wel wil hebben zijn: Celavita aardappeltjes Pannenkoek Peultjes Calve mayonaise Kookwekker/broodrooster ding (2) Kaasschaaf Pizza punt Sla Spinazie Rijst Tomatensoep Ik heb heel erg veel te ruil!!
Goedemiddag mede verzamelaars, Ook ik zoek nog wat mini's! En heb er ook nog een aantal dubbel. Wie weet of we nog wat collecties compleet kunnen maken! Ik heb de volgende dubbel: 3 citroen 1 5 druiven 1 14 mais 1 16 kippenbout 1 17 boontjes 1 22 deegroller 3 32 peper 3 43 champignon 1 45 rookworst 2 48 ui 1 En zoek nog de volgende: 1 Aardappelen 2 Broodje 4 kip kruiden 6 kip tandoori 7 Karvan cevitan 2x 9 friet 2x 10 pannenkoek 2x 12 Tomaat 13 cupcake 20 fusilli 2x 21 blender 2x 23 doperwten 24 broodrooster 25 koekje 2x 27 kaasschaaf 36 ei 37 kaasschaaf 38 pompoen 39 thee 2x 44 boter 46 hertog ijs 47 mona toetje 2x 49 pollepel 50 olie 2x Mijn zoontjes zijn gek op boodschappen doen dus we gaan vaak dagelijks de spulletjes voor die dag halen. Heel gezellig maar zo kom je zelden aan de 15 euro en gaat sparen dus ook niet zo snel! Ik hoor het graag als iemand wil ruilen!
Ik heb nog van "opa" / mijn vader nog de volgende mini's gehad: De kippenpoot Tomatensoep Mayonaise Kaasschaaf Rode peper Aardappelen Wil er graag olvarit codes of etos zegels voor!! Pb me aub!