Ik heb het keukentje, de pannenset en het serviesje gekocht. Mixer enzo niet gezien....jammer. Vanavond mogen de mannen de keuken in elkaar zetten. Hoop idd dat het stevig genoeg is voor de kleine man. Mn mini's heb ik nog niet uitgepakt, mag zoonlief doen als hij vanmiddag thuiskomt.
Bezorgd tot in de keuken. Gewoon bij ah.nl Zie hierboven voor de accesoires. Hier vandaag het keukentje gekocht met een mixer, magnetron en pannensetje. Verder al die bonus aanbiedingen met extra mini's, 18 in totaal alweer .
hier hadden ze het keukentje en de accessoires nog niet gekregen, dus hoop dat het er morgen is. Morgen maar ff weer heen lopen.
komen het broodrooster, de magnetron en de mixer wel in de we winkels te liggen? Ik zie ze niet in de folder staan, maar wel bij de onlinewebshop.
fuchsia: thnx. Dan zullen ze hier misschien nog wel komen. Heb m'n moeder al gebeld of ze bij hun ah ff wil gaan kijken. Anders rij ik wel naar de ah xl in assen. Zijn ze een beetje stevig?
Ik heb het Magnetronnetje gekocht. Jongens hebben de hele avond ermee gespeeld. Vooral de jongste van nog net geen 2 jaar is er weg van. Heb nu 3 mini's bonduelle, Mona toetje en pastasaus.
Hier ook een minifan. Nu kon je bij de vorige actie zo leuk afstrepen welke je al had. Maar kan nu nergens een lijstje vinden met welke er zijn. Wie weet welke er allemaal zijn?
Je kan in de winkel een overzichtje krijgen met alle mini's. Ik zag ze bij de keukenspulletjes liggen gisteren, net als de kinder AllerHandes
Net ook spulletjes gekocht. Alles ruim op voorraad. Dus als iemand wat nodig heeft. ....in het noorden is er genoeg
Ik kon het niet laten en heb een magnetron gekocht, een kookwekker en de broodrooster Kunnen ze er straks leuk mee spelen.
hier was het ook binnengekomen. Dus hier ook weer wat speelgoed rijker haha. Ik berg het op tot haar verjaardag. ze wordt in mei 2. leuke tip van het overzichtje. die heb ik niet gezien, dus morgen maar ff kijken