Update: We hebben nog Nodig: * Aardappels * Kip tandoori * limonadesiroop * frites * pannenkoek * tomaat * cupcake 2x * bonen * vis * mayonaise * blender * broodrooster * koekje * knoflook * kaasschaaf * nasi pakket * pizza * rode peper * kaas * pompoen * thee * melk * champignon * halvarine * ijs * ui * olijfolie We hebben Dubbel: * Pastasaus * Meloen * Citroen * Rijst (Zilvervlies) * rookworst * tomatensoep
Ik heb weer dubbelen: 1x pasta 1x maiskolf 4x vis 1x rijst 2x koekjes 2x meloen 1x citroen 2x tomaat 2. pompoen 1x deegrol 1x toetje Ik zoek nog: Celavita ranja blikje mais patat pannekoek croma hamburger kippenpoot Calve doperwten broodrooster kaas & basilicum nasi speciaal pizza ei thee melk blue band tomatensoep pollepel Pb me ff als je wilt ruilen
Ik heb nieuwe dubbele! 2x Mais 2x Spinazie 1x Kip tandoori wereldgerecht 1x Hertog ijs 2x kaasschaaf 1x deegroller 1x Blueband boter 1x cupcake 1x Deegroller Ik zoek: Tomaat Sla Kaas Broodjes Citroen Peultjes Ei Champignon Ui Druif Maiskolf Graag een PM met je voorstel, ik ruil liefst meerdere tegelijk ivm verzendkosten
Ik heb nieuwe dubbele! 2x Doperwten 2x Mais 2x Spinazie 1x Kip tandoori wereldgerecht 2x Hertog ijs 2x kaasschaaf 1x deegroller 1x Blueband boter 1x cupcake 1x Deegroller Ik zoek: Tomaat Sla Kaas Broodjes Citroen Peultjes Ei Champignon Ui Druif Maiskolf Graag een PM met je voorstel, ik ruil liefst meerdere tegelijk ivm verzendkosten
ik krijg hier bij de ah alleen maar citroenen en maiskolven LOL.. best frustrerend.. maar niet zo erg omdat de kids ermee spelen in keuken en en dan zijn meerdere citroenschijfjes ook wel handig.. maar toch leuk als je ook een keer iets anders zou vinden in die pakjes
Update van mijn lijstje Dubbel; Peper Meloen Ui Hertog ijs Hamburger (Jodi?) Karvan Cévitam (Jodi?) Nog nodig; Kip kruiden Knorr Kip Tandoori Bonduelle blikje mais Tomaatje Calvé mayonaise Grand Italia pasta Blender/mixer Broodrooster Koekje Pizza Spinazie Ei Lipton thee Campina melk Mona toetje
Hallo dames, ook ik geef graag even mijn lijstje op! Dubbel: 3x champignon 1x citroen 1x kaas 2x wortel 1x blue band smeerboter 1x pompoen 1x pollepel Ik zoek nog: Kipkruiden Limonade siroop Spinazie Kaasschaaf Patat Pannekoek Tomaat Cupcake Koekje Pizza Ik hoor graag van jullie!!!
Ik heb nieuwe dubbele! 2x Doperwten 1x Mais 1x Kip tandoori wereldgerecht 2x Hertog ijs 1x deegroller 1x Blueband boter Ik zoek: Tomaat Sla Kaas Broodjes Citroen Peultjes Ei Champignon Ui Druif Maiskolf Graag een PM met je voorstel, ik ruil liefst meerdere tegelijk ivm verzendkosten Snel gegaan vandaag, dit is mijn nieuwe lijstje!
Ik heb dubbel: 15. Hamburger (2x) (gereserveerd fuchsia) 16. Kippenpoot 19. Vis 20. Fusilli 21. Blender 22. Deegroller (5x!) 28. Wortel 31. Pizza 32. Rode Peper 33. Sla 35. Watermeloen 38. Pompoen *past niet door de brievenbus* 43. Champignon 44. Kuipje boter 45. Rookworst (3x) 48. Ui 49. Pollepel (2x) Ik zoek nog: 1. CelaVita aardappeltjes 3. Citroen ( ruilen met fuchsia) 4. Verstegen kruiden 6. Kip Tandoori 8. Blikje mais 9. Frietjes 10. Pannenkoek 13. Cupcake 26. Knoflook 36. Gebakken ei 39. Lipton thee Mijn lijst is weer up to date!
Update: Dubbel: 2x champignon 2x wortel 1x blue band smeerboter 1x pompoen 1x pollepel 1x blender Ik zoek nog: Kipkruiden Limonade siroop Patat Pannekoek Tomaat Koekje Pizza Ik hoor graag van jullie!!!
Weer een update van mijn lijstje! Dubbel: 2x Peper 1x Meloen 1x Ui 1x Hertog ijs 2x Hamburger 1x Blue band boter 1x Croma boter 1x Pompoen, past niet door de brievenbus 1x Sla 1x Kippenpoot Nog nodig: Kip kruiden Knorr Kip Tandoori Bonduelle blikje mais Tomaatje Calvé mayonaise Grand Italia pasta Broodrooster Koekje Pizza Spinazie Ei Lipton thee Campina melk Mona toetje
Ik heb dubbel: 05. Druiven 15. Hamburger (2x) (gereserveerd fuchsia) 16. Kippenpoot 19. Vis 20. Fusilli 21. Blender 22. Deegroller (5x!) 24. Broodrooster (2x) 28. Wortel 31. Pizza 32. Rode Peper 33. Sla 35. Watermeloen 38. Pompoen *past niet door de brievenbus* 43. Champignon 44. Kuipje boter 45. Rookworst (3x) 48. Ui 49. Pollepel (2x) Ik zoek nog: 1. CelaVita aardappeltjes 3. Citroen ( ruilen met fuchsia) 4. Verstegen kruiden 6. Kip Tandoori 8. Blikje mais 10. Pannenkoek 13. Cupcake 26. Knoflook 36. Gebakken ei 39. Lipton thee Mijn lijst is weer up to date!
Bij deze ook mijn update. Wie kan me helpen de mini's compleet te maken voor Mara? Nodig: - kip tandoori - pannenkoek - croma - kaasschaaf - kaas basilicum saus - nasi speciaal - spinazie - rijst Dubbel: - 2x ui - 2x peultjes - 2x sla - 2x worst - 1x olijfolie - 1x deegroller - 1x tomaat - 2x citroen - 6x kaas
Ik zoek nog: -Pannenkoek -drumstick -wortel -hamburgerbroodjes -ei -spatel -kipkruide -thee -croma boter -blueband -mais blikje -melk -bertoli kaas -spinazie -conimex nasi speciaal ik wil graag ruilen of overkopen ik heb dubbel -sla -tomaat -calve licht en romig -pompoen -knoflook -broodrooster -patat -mais -tuinbonen -champignons -ui -soep -meloen -blender -kip tandori -vis -deegroller -prince koekje -druiven