Nieuwe aktie MvM, kom op meiden!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mel05, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Haha, ik ben dus niet de enige die zich dit afvroeg! Was een van mijn eerste vragen aan de telefoon!

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik denk dat niemand zit te wachten op een busje met mega reclame van MvM.;)

3. Sonneke2011

4 apr 2012
    32
    0
    0
    nee ze komen met een normaal busje. ben nu 6 weekjes mee aan het doen

4. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Ik heb 2 weken meegedaan....toen helaas miskraam :(

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    nouw.. ik heb die tas gehad... die hadden ze van mij mogen doneren.... vond het niks... collega was iets eerder zwanger, kreeg een super mooi boek... ik een tas... en die deke.. is veel leuker dan die tas... hahah, maar goed daar doe je niet voor mee!! Dat is ook zo!

6. chila

chila Niet meer actief

Nou, moeders voor moeders net geweest bij ons.
    Had een knallende test! :D Leuk cadeautje gekregen en inderdaad als je 9 weken mee doet krijg je de wikkeldeken.

Groetjes Chila

7. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    i heb helemaal niets gekregen...:(;);) nee hoor, daarvoor deed ik het ook niet, maar een deken was wel leuk geweeest! Oh nee, is niet waar, heb een armband gekregen die ik niet dragen kan...:D (allergie) Ach ja, ik weet waar ik het voor deed! Dat van die doos met mvm in koeienletters vind ik wel opvallend! Ze gaan juist heel discreet te werk vertelde die intake dame mij! Nou ja, zeker wel een leuke actie! hopelijk trekt het extra mensen over de streep!

8. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Wat erg zeg! Ik zal hopen dat je gauw weer mee kan doen!

9. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Chila, leuk een vette mvm test! Bij mij komt ze vrijdag ochtend, hopelijk ook zo'n mooie test..

Lyso, jammer dat je niks gekregen hebt al doe je het daar niet voor! Het is wel een leuke extra waardering voor je bijdrage!

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Je haalt nu 2 dingen door elkaar. Op de doos, van mijn toegestuurde tas, stond als afzender moeder voor moeders. Was niet in koeienletters maar normale grootte van tekst.
    De koeienletters,
    Vraagje: Ze komen toch niet voorrijden met een bus met daarop in koeienletters: MOEDERS VOOR MOEDERS.

Hun werkwijze is op zich dus wel discreet.

11. chila

chila Niet meer actief

Ja heel leuk, die mevrouw was meteen heel enthousiast en zei dat ik al heel veel hcg dus had want de teststreep was donkerder dan de controlestreep. Leuk om te horen. Hoop voor jou hetzelfde.

12. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik heb te horen gekregen dat ik ook die tas krijg.. Omdat ik me net voor 1 april had aangemeld. Heb gemaild of ik ipv die tas de wikkeldeken kan krijgen.. Zou wel leuk zijn.

13. Maia

Maia Niet meer actief

leuk zeg, ik heb mijn tas net binnen (niet dat ik hem ga gebruiken denk ik want handig vind ik hem niet echt) maar dit is zeker een leuk geschenk.

Deel Deze Pagina