dan moet je terug naar school en een briefje in de lockers halen en dan ga je buiten bij het fiesten hok naar rechts en klik je op de container
JA ik heb die man... die zegt dat ik naar huis moet al gevonden..! Alleen ik kom het ziekenhuis niet uit
Ow.. ik moet wachten op voldgende weer zodat ik de level bonus kan spelen of niet..? Want ik ken geen kamer in!
Ik klikte op die container en kreeg een tekst weet niet meer precies wat er stond en toen werd het beeld zwart.
naja toen ik op die container klikte zei het, Kom vrijdagmiddag terug om de bonus spel te spelen.. dus ik dnek dat we allebei evenmoeten wachten
ok, ben ook begonnen, moet zeggen dat ik 1,2 en 3 niet gespeeld heb, dus snap er ballen van! Kan ik die nog ergens spelen? Want speluitleg wat de bedoeling is, dat is niet te vinden! Ben het bos al uit, heb de spullen gevonden, moest naar het huis. Wat moet ik in huis doen? Beetje irri dat niet verteld wordt wat de opdracht is, of ik snap er echt niets van kus miek
je moet op zoek naar aanwijzingen en die lijden je verder. Anders even het topic teruglezen. Ik denk niet dat je 1,2,3 nog kan spelen
thx! ben doorgegaan heb heb level 1 klaar! De rest kon ik pas later verder! ben benieuwd! leuk als je niks te doen heb! kus miek