Ik kom niet verder. Ik ben in level 1. Ik heb alles uit het bos, ik ben bij nienke in het ziekenhuis geweest, ik heb in de tuin gegraven en het ziekenhuis is gebeld. En nu?
je moet nog een brief halen bij de lockers op school. ik weet even niet meer wat er verder was. maar level 2 is beschikbaar.
Ik speel het spel nu ook. Ik zit in een kamer met de rabo kluis. Maar ik heb geen code. Waar kan ik de code van de week vinden?
Ik had van de week de kluis al geopend, maar moest wachten op nieuwe level. Nu kan ik verder spelen, maar moet ik de kluis weer openen, maar... Alles codes die ik rkijg bij de rabosite zijn onjuist! ikke niet snappe! kus miek
Ja hier nog 1. Snap er ook niets van. Ik klik op de Anubis site voor de kluiscode en als ik de code(s) intyp dan staat er dat het onjuist is. Wat is dan de code van de week :-k
gek he! daar haalde ik vrijdag ook gewoond e code vandaan. En die was goed. maar nu moet ik inene weer die kluis openen! en alle codes zijn fout en ook steeds anders!
ja heel erg raar. Ik krijg inderdaad ook elke keer een andere code. Misschien zit er een fout in de website.
ben ondertussen in level 2! Maar..zit vast! weet het niet meer! Moet die affisches van vermissing nienke ophangen, kan niet alles vinden en verder kotm er steeds een man ind e WC, die zegt alleen niks! Kom niet verder! Heb een spiegel, affisches, heb de dieren al vernissed.. Wie o wie helpt me verder! kus miek
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd die man van alles te geven maar hij wil ook niets aanpakken.
nou ik sanap het spel met appie niet..! ikk heb bijna alle wegen gedaan.. maar soms wilt hij niet luisteren :GRRR
pijl 1 naar rechts pijl 2 naar boven pijl 3-4-5 naar rechts pijl 6 naar beneden pijl 7 naar links pijl 8 naar boven pijl 9naar links pijl 10 naar beneden pijl 11 naar rechts pijl 12 naar beneden pijl 13 naar rechts pijl 14 naar beneden zo moet het lukken succes
Dankej wel JAcoba.. Ik heb het net gedaan.. maar ik weet nu niet wat ik moet doen?1 ik zie geen man of wat dan ook!