Sleutels vind je in de school bij robbie. Maar die geeft je een camera . die moet je naar het huis brengen en geef hem aan jimmy. Klik op het shirt om de sleuteltjes te pakken.
Ik zie Jimmy niet En ik sta nu voor een deur..! die zegt De deur zou toch open moeten krijgen..! :-s en dit moet een spel voor kinderen zijn whaha wat voel ik me dom
jimmy zit in de kamer van patricia Als de deur op slot zit moet je het tangetje pakken die bij je voorwerpen ligt. En daarmee onder de deurklink klikken
je moet nog wat andere opdrachten doen voor je daar aan toe bent. heb je de kleren al gevonden en aan jeroen gegeven?
nee ook niet ik heb nu alleen de tas.. broodtrommel de steen me telefoon me skelet, het papiertje dat zeg.. ontmoet me bij de fietsenstalling.. en ik heb ook nog dat spel..., Daar ston bij. dat ik op zoek moet gaan naar de playstation die zie ik ook niet
ROEP Ik krijg die kluis niet open van Fabian..! Ik heb net Jeroen gesproken, en Amber.. en die man in het blauwe pak... ik heb zijn opgezetten dieren behandeld.. ik zie geen Amber meer.. of die Jeroen of die blauwepak man..! Hoe krijg ik die sleutel te pakken van die kluis?
Ik jeroen net de spiegel gegeven :joehooee..@@ Ik moet wel steeds zorgen dat ik genoeg rabo punten heb hiuhih