ik heb niks gevonden in de kelder,,, ik ben naar niekne gegaan.. door man in het blauwe pak weer gesloten
smeer de lijm op vage plekken bij de trap(2 plekken beneden) bij victors kantoor en boven meteen links gaan
ga naar nienkes kamer maak deze open met dezelfde tang die je voor de badkamer gebruikte. klik op fabian
ik ben dus al 2 dagen in level 3, en kom dus ook al drie dagen niet verder dan de lijm vlekken op de trap! Ik kom ook niet met die tang bij nienke haar kamerdeur! Dat si toch de 2e deur links boven in de hal? kus miek
Zijn jullie al in die geheime kamer geweest? dat je die vraag moet beantwoorden/ Ik heb de vraag goed en dan kom je in een andere kamer, maar daar kan ik verder niks! kus miek
JA dat heb ik al gedaan Fabian heeft net tegen mij gezegd dat hij naar de antiekwinkel gaat.. ik ben ook al opschool geweest en die Wolf (dacht) moets ik een opdracht doen. toen ging naar de computer lokaal.. maar omdat ik het wilde bekijken was het weg :S waardoor ik het niet meer kon lezen de school gaat dicht//! en ik sta vast