allemaal losmaken met die emmer. Die vind je in de keuken. Je moet 3 stelletjes losmaken van de lijm! Daarna ga je ontbijtje halen in de keuken. Die breng je naar nienke.
je gaat naar huis ga het washok in pak de mand en vezamel de kledingstukken uit de hal zet de mand weer terug
ik ben er! Moet wachten tot vrijdag! Moet zeggen dat ike r steeds weer aanbegint, maar vind het een slecht opgesteld spel hoor! je moet eigenlijk maar wat doen. weinig aanwijzingen en tis niet goed duidelijk wat er nu precies de bedoeling is! maar we gaan vrijdag verder! kus miek
mieke... ik zei ookal dat ik het andere spel leuker vond met die spel computer.. waar er aanwijzingen werden gegeven.. nu moet je inderdaad maar iets doen.... ik vind het spel al erg moelijk.. maar waarschijnlijk moeten we de serie kijken voordat we het een beetje begrijpen
Ik heb hem bijna uitgespeeld ik moet alleen nog de code van de kluis hebben? wie heeft die nog van vorrige week?
naar boven, naar rechts (kom je volgens mij bij de poes aan ofzo) en dan steeds recht door kom je een vogelhokje tegen daar ziet ie in..! maar daarvoor heb je eerst een sleutel voor nodig die ligt ook op de tweede verdieping
Lvel 5 ook weer gedaan! Vond deze vrij makkelijk in vergelijking met de vorige! Nu weer wachten..irri! hahaha kus miek