hier was die ook inene goed..en gewoon via de rabobank. Ik dnek dat hij soms gewoon vastloopt! andere keer weer proberen dus! kus miek
Wie kan me helpen? Ik heb net die stevie wonder plaat gegeven.., en in de tuin staan Appie Amber en de geest met twee meiden.. en ze zeggen niks wat moet ik nu doen?
ik moet op internet wat kopen met mijn creditcard, maar heb 1100 punten tekort. Nu kan ik nergens meer munten vinden, dus kan niet verder.... tips? kus miek
rondlopen en op zoek gaan naar punten. heb je het spel alopgeslagen? zo niet afsluiten en opnieuw beginnen
ik weet het ook niet maar volgens mij klopt er ook iets niet in het spel. volgens de aanwijzingen moet er iemand in de douche zingen samen met een geest. is bij nog niet geweest. maar de kluis kon ik al wel openen.
vaag joh... Op een gegeven moment, sloot hij hem bij mij ook zomaar af.. nog niks opgeslagen.! dus ik ga were over nieuw beginnen
ik ben nu in level 6.. ik moet de tweeling vinden.. Maar die staan in de tuin toch? maar die zeggen niks als ik op hun druk wie kan me helpen