dat zeg ik, 160 per 3 maanden en de diesel 305 per 3 maanden. Vind ik behoorlijk ook door de benzineprijzen. En aangezien ik maar 70 euro per 3 maanden betaal vind ik het al helemaal duur maarja
Peugeot 206 1.6 16v uit 2004 Groter dan de PT cruiser kwa indeling kan me hele kinderwagen er makkelijk in kwijt en dan kan er nog een krat bier en boodschappentas naast
Ik vind de belasting voor die PT ook wel best pittig.. ik betaal 122 per kwartaal.. Een 206 is niet zo krap als een PT inderdaad.. maar vind het wel een nadeel dat het 3 deurs is!
hey wij hebben de cruiser gekocht, we waren gelijk verliefd zo'n mooie auto en echt ruim van binnen! de kofferbak was inderdaad minder ruim als verwacht maar groot genoeg voor een kinderwagen en boodschappentas . wij reden nu in een renauld clio dit is dus een wereld van verschil!
ja hij rijdt super! ik kan me wel voorstellen dat mensen hem lelijk vinden, het is echt een liefhebbers auto.
haha zal ik niet doen, het valt voor ons nog mee we zijn van 2 auto's naar 1 gegaan dus kwa kosten gaan we niet omhoog.
Veel plezier met jullie nieuwe auto. Ik vind em persoonlijk ook niet mooi, maar als ie jullie goed bevalt is het toch prima!