moedervlek laten weghalen

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 25 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb gister een moedervlek laten weghalen.
    Stelde niet veel voor, hij werd nl groter, en zat onder de bh rand op m'n rug.Over 10 dgn moet ik de hechtingen laten verwijderen, mag vanmiddag pas weer douchen.
    Gisteravond voelde ik er niks van, alleen vannacht wel, want toen had ik er natuurlijk de hele tijd op gelegen.

2. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey dat heb ik ook gedaan maandag!!
    en het deed ontzettend veel pijn, niet het weghalen maar die verdoving, jeetje, nooit meer!!!
    verder niets van gevoeld, nu ook geen last van, het brandzalf meegekregen en die doet goed zijn werk...
    over een week met littekencreme gaan smeren, ben benieuwd...

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Hmmm ok... ik heb ook een moedervlek onder be bh op me rug. Ik vraag me af hoe ze dat weghalen.

xxx Marijke

4. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    bij mij hebben ze hem weggeschraapt en dichtgebrand...

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    oeee dat klinkt niet echt lekker... Aangezien ik hem vanaf me geboorte heb en hij niet kwaadaardig is ofzo laat ik hem lekker zitten ;) :rolleyes:

xxx Marijke

6. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    behandeling zelf deed geen zeer, alleen die verdoving deed erg veel zeer... ook geen napijn of wat dan ook...

7. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Dat is zeker een populaire plek voor die dingen om te gaan zitten: ik heb er namelijk ook eentje onder mijn BH-band op mijn rug zitten. Ik ben al bij de HA geweest ervoor en hij zegt dat het beter is om hem weg te laten halen. Die van mij is namelijk al eens open geweest door krabben!

Ik zie er in zoverre tegenop, dati k bang ben voor die verdoving, ik lees hier al dat dat vrij pijnlijk is en dat geloof ik ook zeker wel. Ik moet er dus nog maar ff over nadenken, haha, want gelukkig is ie niet kwaadaardig.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo dames,
    Nou die verdoving vond ik niks voorstellen, m'n huisarts deed dat met een insuline spuitje, een zeer dun ding.
    Je voelt het natuurlijk wel iets, maar beter als nd tandarts.
    Een kind krijgen doet toch ook wel pijn.
    Tja misschien ben ik wel koelbloedig.....
    Maar ja, wat moet moet.
    Ik kan straks lekker douchen, want dat mocht ik niet 24 uur.

9. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb er ook 3 weg laen halen en ook 1 op m'n rug net onder m'n bh bandje :)
    ik vond die verdoving echt wel pijn doen!
    ik laat me liever tattoeeren dan nog 1x zo'n verdoving!
    maar ik ben ook een watje hoor met spuiten ;)

10. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Ik heb van 3 weken terug een moedervlek op mijn schouders weg laten halen!! Ik had eerst ook geen pijn maar later 3 dagen last van gehad, ik mocht ook 3 dagen niet douchen maar dat hebben we afgeplakt met een plasticzakje hihihi, ik heb nog steeds een hechting er in zitten, maar de huisarts durft hem er niet uit te halen nu we weten dat ik zwanger ben!! Ik hoop dat het niet gaat onsteken!!

11. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik had er 1 aan de binnenkant van mijn arm. Op een gegeven moment was ie gaan bloeden en toen adviseerde de huisarts om hem weg te laten halen. Ik ben ook absoluut geen held met dat soort dingen, maar heb het toch maar gedaan. De verdoving was wel even vervelend, maar niet vreselijk. Daarna is ie er gewoon uit gesneden en met 1 hechting en een zwaluwstaartje dichtgemaakt. Het zwaluwstaartje is los gegaan en daardoor is de hechting niet mooi geworden. Das wel jammer, maar ja, het zit op een plek waar je het niet ziet...

12. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Op zich zitten ze niet vaker daar dan op andere plekken, maar door je BH kan een moedervlek daar sneller geirriteerd raken. Daarom kan je er last van hebben, terwijl je er, als ie 2 cm lager zat, waarschijnlijk nooit aandacht aan had besteed. Overigens stelt het over het algemeen niet veel voor om een moedervlek weg te laten halen (ook ik spreek uit ervaring). Dus als je er last van hebt: doen!

Deel Deze Pagina