ik gebruik ook de avent natural flessen. En ik vindt ze geweldig! Geen last van krampjes, en de kleine drinkt rustiger dan met andere flessen. Ik kan de fles alleen maar aanraden!
Ik heb ze ook gebruikt maar ik mijn zoontje dronk er juist heel slecht uit. Deed bijna een uur over de fles. Nu sinds hij een week of 6 is overgestapt op de "oude" aventflessen en dat gaat prima. Goed om te weten dat ze gaan verdwijnen. Nog even snel wat spenen kopen!
Sinds gisteren gebruik ik deze fles vanuit de gratis box, gebruikte eerst de calma speen van medela maar daari ging het veel te snel mee. Melk stroomde langs de wangen. De avent bevalt goed, drinkt rustiger. Wou dat ik hem eerder had geprobeerd.
Hier ook super tevreden over de natural flessen! In de kraamweek diverse flessen geprobeerd maar de Avent Natural beviel bij ons echt het beste. Wij gebruiken alleen niet de spenen die voor 3 maanden geadviseerd worden, want daar drinkt hij veel te snel uit, we gebruiken nog de nr 2 spenen. En die nr 2 ook alleen maar omdat hij dikkere voeding krijgt ivm spugen anders hadden we waarschijnlijk gewoon nog de nr 1 spenen gehad. Zou dus gewoon goed kijken hoe snel je kindje uit de spenen drinkt en niet direct afgaan op de maandaanduiding die er op staat.
Hier ook super tevreden voor de nieuwe aventflessen. Wel gebruiken wij hier nog steeds de newborn speen terwijl ons meisje al wel 5 maanden is. Volgens mij heeft mn zoontje ook tot een jaar uit die newborn speen gedronken.
Wij gebruiken inderdaad ook nog de één spenen. Moest ze wel aanschaffen want speen twee zit standaard op de grote flessen. Daar dronk Jenthe veel te snel uit en zelfs nu ze bijna 3 maanden is en haar ik haar voedingen meng i.v.m. spugen dus de voedingen dikker zijn dringt ze nog prima uit speen één.