Mijn laatste menstruatie was op 8 april.. Ik heb sinds mijn ovulatie last van veel witte/gele afscheiding, dat had ik normaal niet.. Ik hoorde gister ongesteld te worden, omdat mijn cyclus 30 dagen duurt. Vandaag had ik beetje bloedverlies, het was roze/rode slijmachtig bloedverlies, het hield op en na 1/2 uurtjes weer hetzelfde slijmachtige bloedverlies... En weer niks... Terwijl ik normaal veel bloedverlies heb Is dit nou een innestelingsbloeding?? Ik heb continu een beetje pijn in onderbuik, nou.. Geen pijn maar dat gevoel voordat je ongesteld wordt... De bloedverlies is heel anders dan normaal, na 2 keer is het weer gestopt.. Even aankijken hoe het morgen uitziet!!!! Maar tot die tijd zullen jullie reacties mij helpen😀
Als je een testje doet weet je het zeker. Voor nu kan het nog van alles zijn.. misschien ben je een keer een dagje te laat en misschien (wat mooier zou zijn voor jou) ben je zwanger
Ik begrijp je onzekerheid en verwarring, maar vind het ook altijd bijzonder dat mensen hier het magische antwoord op dit soort vragen denken te vinden. Wij hebben geen glazen bol en weten dus net zoveel als jijzelf. Bevestiging of duidelijkheid kunnen we dus helaas niet geven, al zouden we dat graag willen. Een test doen is het enige logische en duidelijke. Aangezien je al op je cyclus van 30 dagen zit, moet dit makkelijk kunnen. Testen dus!
Ik vind dit keer de menstruatie gewoon heel anders, het is zo weinig!! Ik hoop dat de test positief zal zijnnn Trouwens.. Kan ik gewoon testen, want ik hebb af en toe wel een beetje bloedverlies... Doet dat geen kwaad voor een duidelijke test?
Moet de test halen, dus het was een beetje spannend allemaal.. Wou jullie reacties weten😊 maar ik ga vanavond de test doen. Even op mijn man wachten 😃
Op internet las ik van alles en wat.. Dus ben echt onzeker van wat het is!! Ik kan niet wavchten om te testen😄
Tja k verloor wel wat rozige, niet veel maar zo begint mijn menstruatie ook altijd. Daarnaast daalde mijn temp naar beneden, maar liep wel 2 dagen hetzelfde zeg maar. Test gedaan, twijfel, tweede test streepje, derde test duidelijk! DUs het kan wel, maar de vraag ben ik zwanger..geen idee, gewoon even testen idd!
Ik heb wel een hoge temperatuur in de ochtend sinds 2/3 dagen, normaal had ik dat niet En ik zal vanavond gewoon testen, zal het een goede resultaat geven met wat bloedverlies??? Of moet ik wachten totdat de bloedverlies over is
Mijn menstruatie begint altijd anders, rozig slijm heb ik nooit gehad.. En dit keer is de bloedverlies zo weinig, alsof ik niet eens echt ongesteld ben..