nieuwe baan, voel me schuldig

Discussie in 'De lounge' gestart door jessy77, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik kan me alleen maar bij alle anderen aansluiten. Niet schuldig voelen! (fulltime) werkende mama's kunnen ook hele leuke mama's zijn!! Bovendien laat je nu ook aan je dochter zien dat je fulltime kunt werken en mama kunt zijn, waardoor de kans dat zij zich later schuldig of twijfelt of een fulltime baan wel te combineren is met het moederschap veel kleiner is. Dus door een voorbeeld voor haar te zijn help je haar ook nog eens :D.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.511
    36.472
    113
    Oh enne, na een jaar zou je alsnog een dag minder kunnen gaan werken trouwens.

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Niks slechte moeder. Goed voorbeeld voor je dochter. Je kan ook in de ww blijven zitten, lijkt me niet echt een voorbeeldfunctie voor je dochter. Heel veel plezier in je nieuwe baan. Je dochter zit trouwens toch op school dus die zal er echt niet zoveel onder lijden.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    gefeliciteerd met je baan!!!
    enne ik sluit me aan bij de rest!
    niet schuldig voelen hoor!

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Je moet je niet schuldig voelen, je zou juist trots op jezelf moeten zijn!

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

het is al wel gezegd.. maaarr:
    je mag juist trots zijn op jezelf dat je iets onderneemt om werk te zoeken. dat is tegenwoordig ook niet vanzelfsprekend... en jij en je dochter hebben nog een dak boven het hoofd en wat te eten. je dochter heeft elke week een leuke dag met haar vader, ik zie meer voordelen dan nadelen :) gefeliciteerd met je nieuwe baan

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vind je geen slechte moeder.

Je doet gewoon wat je moet doen om goed voor je dochter en jezelf te kunnen zorgen.
    Het is toch geweldig dat je van niemand afhankelijk bent, wat een goed voorbeeld voor je dochter!

8. ecl

ecl Niet meer actief

Mee eens!

9. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super goed van je en gefeliciteerd met je baan. Sluit me volledig aan bij de rest. heel fijn dat je uit de ww bent. Dit kan alleen maar positief zijn voor jou en je dochter. geniet ervan en laat t los

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.949
    113
    Nog bedankt allemaal! Gisteren heb ik mijn dochtertje verteld dat ik weer ga werken en haar gevraagd wat ze daar van vond aangezien ik haar niet meer van school zal kunnen ophalen e.d.

Wat ze zei was: dat geeft niet want ik moet op school ook werken, dat hoort er bij..ja toch mama? en als je goed je best doet dan krijg jij ook misschien wel een sticker op je werk! en dan mag je zelfs hulpje zijn denk ik!

*trots!*:D

We hebben gisteren dus een klein feestje gehouden met zijn tweetjes om mijn nieuwe baan te vieren:)

Deel Deze Pagina