Bedankjes bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door Glimmer, 20 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

#1 Glimmer, 20 apr 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2018
    Wat was jullie ‘bedankje’ op de bruiloft (en de prijs per bedankje?) of wat vind jij een geweldig leuk idee?

En wat gaven jullie de getuigen en bruidsmeisjes?

2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Wij hadden mooie doosjes met kraaltjes erop gekocht en daarin een zakje met Aziatische kruiden en een recept waarin je de kruiden kon verwerken. Werd erg gewaardeerd!

Glimmer vindt dit leuk.
  3. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Wij hadden kleine wijnflesjes met een zelf gemaakt etiket en snoepjes in een zakje eraan.

Glimmer vindt dit leuk.
  4. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Wij hadden voor iedereen een hele mooie rode roos (bij een rozenkweker vandaan) met een bedankkaartje er aan.

Glimmer vindt dit leuk.
  5. Prj

Prj Niet meer actief

Dit maar ipv de roos een gerbera in dezelfde kleuren als het bruidsboeket (fuchsia, rood en oranje)

Glimmer vindt dit leuk.
  6. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Wij hadden cadeaudoosjes met gepersonaliseerde hartjes voor de avondgasten.
    Gepersonaliseerde champagneglazen voor de daggasten.
    En een ‘katerwatertje’met uitnodiging voor het ontbijt voor diegene die bleven overnachten in hetzelfde hotel.

DastyQueen en Glimmer vinden dit leuk.
  7. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.839
    5.571
    113
    Geen antwoord op je vraag maar waarom zou je de gasten een bedankje meegeven op de avond? Je krijgt vaak iets waarvan je bij het krijgen al denkt “ wat moet ik ermee” en “ wat zonde dat ze hier geld aan hebben uitgegeven”.
    Ik zou het veel leuker vinden om een week na de bruiloft een kaartje te ontvangen van het bruidspaar met een leuke/lieve persoonlijke tekst.

Simba1992, Marchella en Manque vinden dit leuk.
  8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.824
    9.335
    113
    Gelderland
    Als ik nog een keer ga trouwen:p zou ik voor zoiets kiezen.
    Anders
    *kleine flesjes wijn
    *katerwater
    * potje met deksel en een favo geurkaarsje

DastyQueen en Glimmer vinden dit leuk.
  9. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Zelf geen ervaring maar vrienden van mijn ouders hadden een kaartje met merci dat jij je er was. Met een merci reepje erop. Vond dat zelf erg leuk. Zou het simpel houden.

Voor de bruidsmeisjes en getuigen zou ik wat meer uitpakken. Leuke cadeaubon ofzo? Toch wel een hele speciale taak.

Glimmer vindt dit leuk.
  10. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Onze fotograaf heeft een foto uitgekozen en die in 10x10 afgedrukt voor de gasten als bedankje. Op een leuk knijpertje om neer te zetten. Konden andere mensen ook nog even nazwijmelen over onze bruiloft

11. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Leukste vind ik een persoonlijke foto nasturen. Dus de gast samen met jullie.

Glimmer vindt dit leuk.
  12. Manque

Manque Niet meer actief

Na de laatste bruiloft kreeg ik een kaartje van het bruidspaar vanaf hun huwelijksreis, mooie foto van die twee voor een piramide. Dat vond ik echt leuk.

Ysabella, LisbethSalander en Glimmer vinden dit leuk.
  13. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Foto willen we sowieso versturen, idd van de huwelijksreis. Maar vind een klein bedankje wel leuk geloof ik..

Wat waren jullie kosten per bedankje?

DastyQueen vindt dit leuk.
  14. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hadden een mini weckpotje met een foto van ons erop en M&M's erin. (Onze beide voornamen beginnen met een M;)

De kosten durf ik zo niet meer te zeggen, maar was echt niet veel.

Nescio, Riverdale87 en Manque vinden dit leuk.
  15. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.041
    2.908
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij hadden een mini potje jam met een sticker op de dop met de tekst "Spread the love" en onze namen met datum. Ik denk zo'n 30 euro bij elkaar, weet het niet precies meer.

16. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Hartjes snoepjes met een klein bedankkaartje eraan.

17. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Voor elke gast een flesje wijn. De mannen rode en de vrouwen witte met een kaartje eraan.

Wilde eerst een paracetamol en een flesje water:p maar dat werd veel te duur.

Kosten z'n 75cent per bedankje.

18. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Ik had hartjessnoepjes in een cellofaantje samengebonden met een lintje en een bedankkaartje eraan. Was paar cent per bedankje en veel dingen die je krijgt vind ik vaak zonde van je geld omdat mensen het thuis toch snel weggooien

19. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Maar hoe duur was dat dan? Wij hebben dat met de kraamborrel van de jongste gedaan en waren een godsvermogen kwijt. Op onze bruiloft komen veel meer mensen.. ;)

20. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Ik heb hem aangepast. Moet wel eerlijk bekennen dat wij de wijn heel goedkoop hebben kunnen opkopen. Anders hadden we dat nooit gedaan. We hadden z'n 120+/- flesjes

Deel Deze Pagina