Wat was jullie ‘bedankje’ op de bruiloft (en de prijs per bedankje?) of wat vind jij een geweldig leuk idee? En wat gaven jullie de getuigen en bruidsmeisjes?
Wij hadden mooie doosjes met kraaltjes erop gekocht en daarin een zakje met Aziatische kruiden en een recept waarin je de kruiden kon verwerken. Werd erg gewaardeerd!
Wij hadden voor iedereen een hele mooie rode roos (bij een rozenkweker vandaan) met een bedankkaartje er aan.
Wij hadden cadeaudoosjes met gepersonaliseerde hartjes voor de avondgasten. Gepersonaliseerde champagneglazen voor de daggasten. En een ‘katerwatertje’met uitnodiging voor het ontbijt voor diegene die bleven overnachten in hetzelfde hotel.
Geen antwoord op je vraag maar waarom zou je de gasten een bedankje meegeven op de avond? Je krijgt vaak iets waarvan je bij het krijgen al denkt “ wat moet ik ermee” en “ wat zonde dat ze hier geld aan hebben uitgegeven”. Ik zou het veel leuker vinden om een week na de bruiloft een kaartje te ontvangen van het bruidspaar met een leuke/lieve persoonlijke tekst.
Als ik nog een keer ga trouwen zou ik voor zoiets kiezen. Anders *kleine flesjes wijn *katerwater * potje met deksel en een favo geurkaarsje
Zelf geen ervaring maar vrienden van mijn ouders hadden een kaartje met merci dat jij je er was. Met een merci reepje erop. Vond dat zelf erg leuk. Zou het simpel houden. Voor de bruidsmeisjes en getuigen zou ik wat meer uitpakken. Leuke cadeaubon ofzo? Toch wel een hele speciale taak.
Onze fotograaf heeft een foto uitgekozen en die in 10x10 afgedrukt voor de gasten als bedankje. Op een leuk knijpertje om neer te zetten. Konden andere mensen ook nog even nazwijmelen over onze bruiloft
Na de laatste bruiloft kreeg ik een kaartje van het bruidspaar vanaf hun huwelijksreis, mooie foto van die twee voor een piramide. Dat vond ik echt leuk.
Foto willen we sowieso versturen, idd van de huwelijksreis. Maar vind een klein bedankje wel leuk geloof ik.. Wat waren jullie kosten per bedankje?
Wij hadden een mini weckpotje met een foto van ons erop en M&M's erin. (Onze beide voornamen beginnen met een M De kosten durf ik zo niet meer te zeggen, maar was echt niet veel.
Wij hadden een mini potje jam met een sticker op de dop met de tekst "Spread the love" en onze namen met datum. Ik denk zo'n 30 euro bij elkaar, weet het niet precies meer.
Voor elke gast een flesje wijn. De mannen rode en de vrouwen witte met een kaartje eraan. Wilde eerst een paracetamol en een flesje water maar dat werd veel te duur. Kosten z'n 75cent per bedankje.
Ik had hartjessnoepjes in een cellofaantje samengebonden met een lintje en een bedankkaartje eraan. Was paar cent per bedankje en veel dingen die je krijgt vind ik vaak zonde van je geld omdat mensen het thuis toch snel weggooien
Maar hoe duur was dat dan? Wij hebben dat met de kraamborrel van de jongste gedaan en waren een godsvermogen kwijt. Op onze bruiloft komen veel meer mensen..
Ik heb hem aangepast. Moet wel eerlijk bekennen dat wij de wijn heel goedkoop hebben kunnen opkopen. Anders hadden we dat nooit gedaan. We hadden z'n 120+/- flesjes