Jaaaaaaah ik ben aangenomen!!! ik heb tig sollcitatie's de deur uitgewerkt de afgelopen weken. En zelfs op een heb ik een reactie gehad dat ik werd uitgenodigd voor een gesprek. Maar dat liep op niets uit omdat, ja jullie raden het al; ik zwanger ben........ Maar ik werd van de week gebeld door een ander kinder dagverblijf en die wilde afgelopen maandag ook een gesprek. En dat heb ik dus gisteren gehad, en ze belde me meteen gisteren avond terug dat ik ben aangenomen!!!!!! Vandaag draai ik een "proef" dagje mee. En vanaf Januari loopt mijn contact!!! ik ben zo blij!!! Het is nu een inval contract, maar vanaf Juni of zo ( na de bevalling) kan het worden omgezet in een fulltime contact
Gefeliciteerd!! Erg leuk voor je! Succes met je zwangerschap! en je eerste proef dagje! Groetjes Tessa
WOHOE. Top meid!!! Dat moet je een geweldig gevoel geven. Van harte gefeliciteerd!! Trouwens, je moet wel een geweldig gesprek neer hebben gezet. Zo snel nemen ze ee zwangere vrouw niet aan. kortom: goed gedaan!!!! Heel veel suc6 en plezier, vandaag.
Super! Lijkt me een heerlijk geruststellend idee. Heb je meteen een baan als je uitgezwangerd bent!!! Groetjes Mriek
Ik ben weer thuis!!! pfoe dat was wel weer even werken hahaha. Ik vond het erg gezellig en erg leuk werk weer. De kids waren erg druk maar dat mocht de pret niet drukken. Ik mag volgende week donderdag (6.45 beginnen) weer een ochtendje mee draaien. En daarna gewoon een contract in Januari. Ja ik heb er wel mega veel zin in. Met het gesprek gisteren ging het ook erg leuk, ze vonden me helemaal stralen! Ik had een hele goede indruk achtergelaten, en ze konden merken aan mij dat ik er heel veel zin in had om weer met de kids te gaan werken. Dus gelukkig was dat heel positief. Ben nu wel moe dus ga zo ff op de bank hangen, wel weer even wennen een dagje werken. Ik zit sinds half nov. thuis omdat mijn vorige baan een half jaar contact was, en dat is dus niet verlengt. Dus ik heb een maandje rustig aan kunnen doen, maar nu weer aan de BAK
Fijn te horen dat het goed gaat met je en ging met de proefdag! Ik heb ook een half jaartje in de kinderopvang gewerkt. (2 dagen in de week op de babygroep en 2 dagen in de week bij de peuters) Ik hoop dat je het er erg naar je zin krijgt!! Rust lekker uit hoor, groetjes
Ik heb 2 jaar terug ook al 3 jaar in de kinderopvang gewerkt. Toen was er ook al geen werk in de kraamzorg. Dus ik wissel het af he paar jaar kinderopvang, een paar jaar kraamzorg
Geweldig! Kan me voorstellen dat dit een geruststelling is.....heb zelf een jaarcontract en moet nog op het werk gaan vertellen dat ik zwanger ben...
Ja het nieuwe jaar kan nu al niet meer stuk!!! We krijgen 3 Januari de sleutel van ons nieuwe huis, per Januari gaat het contract in, en in April gebeurt het allermooiste: de geboorte van Ukkie!!!