Kan je terwijl je menstrueert, na de geslachtsgemeenschap toch zwanger raken??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jadejuh, 27 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jadejuh

Jadejuh Nieuw lid

27 jul 2022
    1
    0
    1
    Vrouw
    Heey hallo mijn naam is jade en k heb een vraag. Kan je als je seks hebt gehad terwijl je je maandelijkse periode hebt toch zwanger raken als je gelijk na de seks een tampon in je vagina doet of zuigt de tampon t sperma op??
    Graag zo snel mogelijk antwoord hierop
    Ben erg wanhopig.
    Groetjes

2. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Je bedoeld of je zwanger kan zijn als je seks hebt gehad tijdens je menstruatie? Die kans is in ieder geval heel erg klein.
    Weet je hoe jouw cyclus eruit ziet?

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.659
    27.306
    113
    Vrouw
    Ligt eraan: heb je seks op dag 1 a 2 is de kans nagenoeg 0. Op dag 5 als de menstruatie wel nagenoeg klaar is en baarmoeder vrij van vocht en je een relatief vroege eisprong hebt op dag 9, kun je in theorie wel zwanger raken. Omdat zaad het wel overleefd. Maar als je zeer hevig vloeit dan overleeft t zaad het niet. Baarmoeder vol vocht (bloed) is geen fijne omgeving voor zaad

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Sowieso helpt een tampon erin doen om het zaad op te vangen niet, ik weet niet of je dit altijd doet na de sex?

MinnieM vindt dit leuk.
  5. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    De kans is kleiner maar zeker niet 0. Het klinkt alsof je niet zwanger wilt worden, ik zou dan snel over een betere vorm van anticonceptie na gaan denken!

Deel Deze Pagina