Hoi Dames, Ik heb een aantal babyspullen te koop, gekocht van de veiling, helaas heb ik de spullen die te koop staan al of ze passen niet in de babykamer Muziekmobiel fisher price Marktplaats.nl > Fisher price 2 in 1 muziekmobiel - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Fisher-Price wandlamp hartje Marktplaats.nl > Nieuw* Wandlamp Hartje - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Inrichting en Decoratie Molton bedzeil en waskussenhoes Marktplaats.nl > Nieuw* Molton bedzeil en waskussenhoes - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten swaddle me inbakerdoek Marktplaats.nl > Swaddle me microfleece inbakerdoek *Nieuw* - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten ledikantdeken Marktplaats.nl > Ledikant Deken van Kees *Nieuw* - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten bebe jou po's Marktplaats.nl > Nieuw* Bebe jou Po Zilver en Blauw - Kinderen en Baby's - Badjes en Verzorging funkybox Marktplaats.nl > Funkybox billendoekjesdoos * Nieuw* - Kinderen en Baby's - Badjes en Verzorging kruik van teigetje Marktplaats.nl > Kruik van Fashy Teigetje * Nieuw* - Kinderen en Baby's - Badjes en Verzorging stoelverhoger Marktplaats.nl > Nieuw* Stoelverhoger van Red Castle - Kinderen en Baby's - Kinderstoelen verzorgingstas en reiswieg in 1(ik heb de deryan travel cot anders had ik er eentje zeker gehouden Marktplaats.nl > 2 in1 Verzorgingstas(luiertas) en reiswieg in een *Nieuw* - Kinderen en Baby's - Badjes en Verzorging badjes + standaard Marktplaats.nl > Nieuw! Bebe jou thermobad + standaard - Kinderen en Baby's - Badjes en Verzorging toppi travel matras voor campingbed Marktplaats.nl > NIEUW Topmark Toppi travel matras incl beddengoed campingbed - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten
Ik vind die luiertas helemaal geweldig!! Alleen 30 euro vind ik wat te duur. Kan ik nog onderhandelen met de prijs??