Heb het ook vanmiddag zitten kijken samen met mn vriend, we hebben weer smakelijk zitten lachen. Ik vond dat Gaetan het heel goed deed helpen met die rekensommen. Maar vraag me af waarom dat stel telkens 2 kids krijgt en de anderen niet. Enneh camping, nee dat zou ik ook niet leuk vinden!! Ben benieuwd naar volgende week
Waar kijken jullie die aflevering ik kan de aflevering met de tieners nog niet bekijken? Ik vind het zeker een leuk programma, maar als je meer aandacht wilt en samen met zn 2tjes zijn, dan moet je niet meedoen met zo'n programma, je weet toch van tevoren dat je tijd met kinderen door met brengen en dat het zwaar wordt.
hun hebben zogenaamd een 2ling gekregen en die anderen niet wel lullig voor die geatan ofzoiets ... moet alles in zijn uppie doen
Oh oke ik snapte het al niet hahah blond ja idd wel lullig voor hem ja zij heeft het hele programma amper wat gedaan.
pfff ze hadden zich best iets minder op die 2 mogen focussen, want dit is echt niet leuk meer. Ik heb ook een beetje het idee dat al die zendtijd met die ruzies en drama's ten koste gaat van leuke dingen die de andere met de kinderen doen. Charlotte en Mathijs deden het prima geloof ik, maar daar zie je amper wat van, jammer hoor. Juist omdat ze wel even lieten horen dat chantal dit echt leuker vond, (volgens mathijs) een keer een meisje...
Ja helemaal mee eens, ik had wel wat meer willen zien van de anderen. Die ruzies dat weten we nou wel dat heb ik nu wel gezien hoor! Ik had ook niet het idee dat ze deze aflevering echt veel lieten zien van hoe ze het nou deden en leuke dingen met de kindjes enzo vond ik wel jammer...
Vind het ook wel zielig hoor, zou niet meer de straat op durven wanneer ik week na week zo op tv was verschenen..
Handig zo'n spiraal hahaha, al denk ik best dat ze het goed zal doen, ze zeggen niet voor niks dat je er 9 maanden voor nodig hebt en het echt wel leert, moedergevoel is anders dan een kind van een ander tijdelijk krijgen.
Nouja zeg! Ik geloof gewoon niet dat dat goed gaat komen, als ze nu al vindt dat ze aandacht te kort komt. Heel onverantwoordelijk! (Of 't moet ongepland zijn, maar dan nog heb ik medelijden met dat kindje!).
ik vraag me af of het waar is, ik geloof het eigenlijk niet , ik vind het nu wel iets TE toevallig...
Mjah, als 't op d'r eigen hyves staat... Denk niet dat ze dat er zomaar op gaat zetten, als 't niet waar is. Ik denk dat ze zelf al wel heeft bedacht dat ze daar heel veel negatieve reacties op gaat krijgen!
Wat???????? Dat lijkt me niet verantwoord. En geen goed idee. Ben benieuwd hoe ze als moeder zal zijn.... Niet dat een zwangerschap haar niet gegund is, maar als je ziet hoe ze op tv is. Ben benieuwd hoelang Raiko het met haar volhoud. Hoe oud is ze ook al weer? 17?
als het waar is dan heb ik nu al te doen met dat kind... en dat ze allemaal negatieve reacties krijgt is niet meer dan logisch na de beelden die wij zien op tv.
Ik heb me ook best wel geïrriteerd aan de haar gedrag, maar ja de producenten kiezen natuurlijk wel de ergste beelden uit.
En dan nog deze reactie van iemand op het bericht op haar hyves: veel geluk met het wondertje wat in je buik groeit op tv doe je het ook super jullie zijn der egt klaar voor toppie zondag ga ik weer kijke