ik vind dat jullie wel een beetje hard reageren hoor, dat ze geen goeie moeder kan zijn en nu al medelijden hebben met haar kindje, ik denk dat er wel slechtere moeders op de wereld lopen, in de tv serie heeft ze zich nergens op voor kunnen bereiden, geen eerste echo geen eerste keer hartje kloppen het eerste schopje het voelen groeien van een baby onder je hart de liefde die dan meteen voelt zodra je je echo hebt gezien, de eerste kleertjes uitzoeken, lekker shoppen voor de babykamer. etcetc hoeveel tienermoeders/jonge moeders zitten er hier wel niet die ongepland zwanger zijn geworden maar dat het kindje toch welkom is, !!! hoeveel meiden zijn er wel niet die nooit geen kindje hebben gewild, die denken lang leve de lol en zodra ze het hartje horen kloppen, en het kindje voelen groeien, betekent het hele stappen niets meer voor ze( ik doel niet alleen op zwangerschapspagina hoor, ik bedoel gewoon algemeen ) ik ben er van overtuigt dat chantal geen slechte moeder zal zijn, ja ze doet het slecht in baby te huur, steeds maar die aandacht vragen en steeds huilen, en zometeen als ze bevallen is dan kan ze dat niet meer doen, maar ze had geen liefde voor die kindjes in bth maar nu bouwt ze de liefde op, samen met raiko, en ze zal zometeen haar eigen kindje belangrijker vinden dan wat dan ook,
Er staat nu net op dat het niet waar is 't was een grap. Maar als ze zelf zwanger is geweest dan zal het vast heel anders zijn. Is ook niet gek dat je met wildvreemde kinderen veel minder hebt dan met je eigen. En dan zal ze misschien nog wel fouten maken, maar dat doet iedereen.
Flauw hoor dat ze daar een grap van maakt. En..Zelf moe(s)t ik ook niks hebben van andermans kinderen, dacht werkelijk dat ik een eigen kind ook maar raar en moeilijk zou vinden, maarrrr mijn kind is ECHT de allerleukste en liefste!!!!
dat is indd flauw dat ze daar een grap van maakt, en ik een beetje voor der opkomen ( maar ik meen wel wat ik zei hoor ) alleen is het nu dus niet meer van toepassing ze zal geen mama worden ,nog niet iig,
inderdaad, wat een misselijke grap. volgens mij schaamt ze zich zo voor haar gedrag in de uitzendingen, dat ze daarom zo´n ´grap´ maakt en iedereen die erin trapte dan maar dom te noemen om het beeld in haar hoofd weer een beetje recht te trekken.
Vind het ook een misselijke grap.... Weet niet hoe zij het als moeder zou doen,tuurlijk een eigen kindje is anders, maar dat veranderd niks aan je karakter...Volgens mij moet zij eens hulp zoeken voor hoe zij doet, want het is heus niet zo dat ze alleen maar zo op tv is. En tuurlijk iedereen heeft positieve en negatieve kanten en bij haar wordt alleen haar negatieve kant belicht op tv en ja ze het heus ook wel leuk gedaan hebben. Maar dat haalt haar negatieve kant heus niet weg hoor!! Zo zal zij waarschijnlijk altijd blijven, als ze er geen hulp voor zoekt. Iemand met een beetje mensen kennis zal dat zelf ook wel zien... En dan zo een trieste grap op je hyves nu kun je niks meer zien op haar hyves, had hem zelf allang op prive gezet...
Men, wat heb ik mij weer gestoord aan Chantal. Ze was aan het ruzie maken met het kind er bij. Ik vond het zeer terecht dat de nanny ingreep. Ik had alleen niet verwacht dat Raiko daar ook negatief op zou reageren. Je kon gewoon merken aan het meisje dat ze ervan geschrokken was. Wel goed van Charlotte en Matthijs dat ze het kind meenamen, zodat hun even hun ruzie konden uitvechten. De ruzie ging trouwens weer helemaal nergens over... Wat kan Chantal zich ontzettend aanstellen zeg met haar gehuil. Ze zal het goed doen in GT/ST. Ik denk dat ze wel goed kan acteren met nephuilen. Aan Charlotte en Matthijs heb ik me dit keer dan ook niet gestoord. Vond dat ze het hartstikke leuk en goed deden. Oh... en die opmerking van Chantal over die toren vond ik ook erg vervelend: "Dit is echt zo'n toren waar je goed zelfmoord kunt plegen". Ik dacht echt wat is dit nu weer voor opmerking? Vind dat die Gethan (of hoe je het ook schrijft) het ook heel leuk doet, en de manier zoals hij met de sommen hielp en zo. Met Deniz was ik het wel eens dat cup-a-soup geen fatsoenlijke maaltijd is. Was weer een leuke aflevering. Jammer alleen dat het zo laat was...
pff afleverinmg was inderdaad laat. Maar sorry hoor die Chantal spoort gewoon niet, mag niet oordelen maar als je in haar WWW (wie wat waar) op hyves kijkt staat er nu in Neeeeeeeee is het uit met Raiko? Echt waar?! FOR REAL? *belt Raiko op..* @ grappemakers Sorry hoor... uhmm net als die zwangerschap ?? AANDACHT tekort of iets?? als je de reacties erbij kijkt maakt ze zichzelf niet echt populair met zulkde dingen... verder vond ik het weer een leuke aflevering, vond dit keer die ene meid dacht dat ze charlotte heette het dit keer wel goed doen. Ondanks haar hoogtevrees en claustrofoebie toch de toren in met die meiden. Vind het commentaar van haar vriend erbij altijd lachen met die treden tellen Ook ben ik het eens dat soep geen echte avondmaaltijd is ik zit er ook niet vol van En dan die Deniz en ... (sorry vergaat alle namen) Tjah vond ik dit keer tegenvallen Al met al vond het weer erg leuk
kan haast niet wachten tot de volgende aflevering.. en chantal krijgt wel leuke reacties op dr hyves bij haar wie wat waar..
Het is niet zichtbaar hoor, haar wie wat waar. De reacties waren vast te erg, dat ze het op prive gezet heeft.
Dit staat op haar Twitter nu: Ja hoor - ik moet het er altijd weer zo achterkomen dat het uit is. WAAROM WEET IEDEREEN HET EERDER DAN IKZELF? :'((about 3 hours ago from web Hoezo aandacht trekkerij???
Nou het was idd weer kommer en kwel met Chantal en Raiko. Ik weet het nu onderhand wel, zij is een jankerd en hij is soms ook een beetje onvolwassen. Niet erg beschaafd en volwassen zoals hij de nanny te woord stond. Ze mogen van mij nu wel eens wat meer van de andere stellen laten zien ipv die eeuwige ruzies tussen Raiko en Chantal.