We hebben net weer lachend gekeken naar het stel Raiko en Chantal. Het gaat gewoon nergens meer over, waar ze weer om huilt. Raiko moet zich heel erg inhouden bij haar. Kan me niet voorstellen dat hun samen oud worden. Als ik Raiko was: dumpen die handel Ik denk ook wel dat er iets niet goed is bij Chantal. Heeft ze niet een persoonlijkheidsstoornis? Ik denk dat ze hulp moet zoeken. Verder was het leuk...
Dat denk ik ook! bah! Die Raiko is super lief.. en dan zo'n draak van een meid! Niet te vergeten dat meisje van zeven wat er bij stond (Dominique?) die stond er echt bij en kreeg alles mee! Toen schreeuwde ze ook nog: ,, GA WEG! zie je niet dat we aan het praten zijn?'' haha.
Zie het al helemaal voor me als ze samenwonen: Chantal: Raiko, wil jij de vuilniszak even buitenzetten? Raiko: Kun je dat zelf niet even doen? Chantal: Snif snif, Weeeeeeee, maar Raiko.. we doen toch alles samen! Laat het me nou niet alleen doen! Weeeee.. *zucht*
Haha.... Ja dat zou typisch zo'n situatie voor hun zijn... Maar kennelijk ziet Raiko haar nog wel zitten. Anders was hij allang weggeweest, lijkt me.
ik heb t net even terug gekeken want kon t gister niet zien.. ach ach ach die chantal weer :S wat een doos joh! ik denk dat raiko niet bij haar weg DURFT te gaan joh..hij is bang dat ze zichzelf iets aan doet denk ik..want dat zou ik bij zo'n labiel persoon wel denken iig. hij durft niks te zeggen, hij slikt elke keer zn woorden in. en heb me weer kapot gelachen om charlotte en mathijs, wat een stel joh hahaha
wat een doos die charlotte, wat ze heeft geleerd is dat je kinderen moet nemen als je leven geen toekomst meer heeft hh
ach, dat is een soortgelijke uitspraak als max en/of martijn vorig seizoen deed/deden. Het is niet zo heel gek gezegd, alleen een beetje rottig uitgedrukt. Zeker in het begin kom je amper meer aan jezelf en aan elkaar toe.... En aangezien hun telkens 'een begin' hadden, omdat ze de kinderen maar een paar dagen hadden, is het telkens wennen en kom je totaal niet aan elkaar toe. Het heeft hier echt wel een paar maanden geduurd voor we wat ritme hadden en met iets anders bezig waren dan voor de baby zorgen.