Nieuwe baby te huur!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door stef, 19 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Groetjes!!!!

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Barbara ja idd stond er idd!! moest er wel omlachen tuurlijk zullen ze dingen knippen en je ziet lang niet alles en ze kunnen haar neerzetten hoe ze willen is ook zo (zelfde als toendertijd met goudenkooi enzo) maar ze zal ook wel echt zo gedaan hebben he....

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oja, wat ik trouwens wel 'gemist' heb. Ik kan me herinneren dat vorige week op het eind van baby te huur in 'volgende week in baby te huur' beelden werden laten zien. En ik kan me herinneren dat je een baby van de bank zag vallen. Dat heb ik gisteravond niet gezien hoor, of toch?

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik kan me niet herinneren dat ik chantal echt zo overstuur heb gezien dat ze vond zij aandacht moest hebben. terwijl ik dat vorige week wel gezien heb in : volgende week bij baby te huur,

of heb ik er echt stomweg overheen gekeken ?

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    het is erg jammer dat er zulke negatieve dingen laten zien op tv. Chantal heeft heerlijk met ivy geknuffelt en gespeelt en de luier verschoont en eten gegeven. Ivy heeft net zoveel aandacht gekregen van chantal als raiko. Helaas zie je die leuke dingen niet. Volgende week zie je "iets" wat chantal samen doet met ivy helaas loopt dat niet helemaal goed. En ik kan mij goed voorstellen dat, dat niet lekker liep en dat chantal moest huilen. Zelfs ik als moeder zou daarom moeten huilen!

Beetje jammer dat ze haar zo negatief neerzetten en dat ze door velen word afgezeken!

Ik ben zelf ook erg benieuwd naar wat er donderdag op de site staat met de 3e aflevering. Ticho is lekker ondernemend en verkent het leifste binnen 2 minuten een hele speeltuin. Ja dan is het zoef zoef zoef... Wij zijn eraan gewent en vinden het niet erg... gewoon zijn gang laten gaan en hem goed in het oog houden! Matthijs heeft het klasse gedaan!

Chantal, Raiko, Matthijs en Charlotte hebben me kids erg goed verzorgd en veel liefde gegeven.

Groetjes,

Moeder van Ivy (Raiko en Chantal) en Ticho (Charlotte en Matthijs)

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hé wat leuk!! De echte mama ook hier op zp :D. Ja wat je zegt is natuurlijk helemaal waar. Ze laten op tv alleen maar zien wat de meest kijkcijfers oplevert, dus dat wordt vaak gemanipuleerd. Lief dat je even laat weten dat Chantal het ook goed gedaan heeft.

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Een dag is erg lang ze proppen alles in 50 minuten. zo jammer dat ze alles verkeerd doen. Maar dat is net zo als met takuya vorig seizoen. Ticho zat toen ook bij hun in huis. Werd hij ook erg slecht neer gezet terwijl hij het ook super heeft gedaan! Het levert kijkcijfers op en daar gaat het om! de eerste aflevering werd gezien door 360.000 mensen huishouden!!!

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hoe is dat om je kindje zo voor een poosje weg te geven? en hoe screenen ze daarvoor enzo?
    doe je vaak mee met je kids?

en je hebt zeker gelijk dat alles van zo'n lange tijd maar in 50 min wordt gepropt waarin ook de andere koppels nog aan bod komen.

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Bij vorig seizoen heb ik op hyves een bericht gekregen en dit seizoen een e-mail.

Ze hebben een screeningdag gehad. De kids gaan lekker in een ruimte spelen met de 4 nanny's en er komt iemand met een camara binnen ze gaan kijken of de kids niet camara schuw zijn ed. Wij krijgen de gang van zaken te horen. Er word alles uitgelegd over de veiligheid van en voor de kinderen.

En ik wist nog van vorig seizoen hoe goed dat met ticho was geregeld en het heeft lang geduurd voordat we ja hebben gezegd voor dit seizoen. maar we weten dat de koppels ervan leren en dat de jongeren die kijken er ook van leren. En dat vinden wij het belangrijkste!

10. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    En met ticho had ik er minder moeite mee. Hij kan heel goed duidelijk maken wat hij wilt en wat hij wel of niet leuk vind. Met ivy heb ik er meer moeite mee gehad. Maar ik heb gezien dat ze in goede handen was. En dat heeft een hoop rust gegeven.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Was je niet bang dat je kids jullie niet konden missen zo ineens met vreemden ook enzo...?
    En ja je weet idd ook dan dat er nanny's zijn enzo dat scheelt denk ik ook wel. Wel mooi dat jullie dat doen hoor!!

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik heb 2 kids die totaal niet eenkennig zijn. Ze genieten van alle aandacht die de krijgen van mensen! Ticho heeft in een kwade bui wel gezegt ik wil naar mama. En hij was ook blij dat we hem kwamen ophalen. Maar hij heeft het er nog steeds over slapen bij charlotte en spelen bij charlotte. Erg leuk allemaal!

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Leuk dat het op zo'n positieve manier indruk op hem gemaakt heeft :)

14. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Daar ben ik inderdaad ook blij om:) Geeft gewoon een goed gevoel.

15. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

zag gistere toevallig het programma op een andere zender..
    zag dat ze die baby's in huis hadden.. maar sommige vonde t toch belangrijker om een uur te douche en te tutten...die buitenlandse jongen van 18 vind ik het heel goed doen..die jongens deden ook meer zorgen voor de baby's dan die meiden daar haha

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vond 't trouwens erg raar dat er vorige week een kindje was die jarig was, 't was zelfs z'n eerste verjaardag. Dan vraag ik me echt af welke ouders de eerste verjaardag van hun kindje niet zelf mee willen maken. Ik snap dat je 't op een andere dag kan vieren, maar op de verjaardag zelf wil je toch de hele dag bij je kindje zijn?

17. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ja daar stelde ik me ook wel vragen bij ja

18. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    vind ik ook heel vreemd ja...

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    misschien was het niet echt de eerste verjaardag? of was hij al 1 maar wilden ze hen de kans geven om te kijken hoe dat is??

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Het was zijn echte 1e verjaardag!!!
    En wij hebben gezegd als ivy 1 zou worden doen we gewoon niet mee. haar verjaardag is velen malen belangrijker van wat dan ook!

Deel Deze Pagina