Jaja, daar verwijs je elke keer naar. Maar als jij er gelukkiger van wordt: Ik heb het gelezen hoor! Dat maakt het niet minder oppervlakkig overigens @Kim: Wordt je trouwens niet vreselijk pissig als iemand anders je kindje 'kutkind' noemt? Ik zou echt link worden als iemand dat over mijn mannetje zou zeggen, hoe vervelend ie af en toe ook is..
pffff kimm sorry dat ik het zeg, maar ik zal inderdaad net wat er gezegd word echt woest zijn gerworden als ze zo met me kinderen omgaan. Kijk zullen ook hele leuke dingen bij zitten maar wat ik net zag met de kinderwagen enz op straat duwen :S sorry daar valt me bek van open.... verder vind ik die Deniz zo leuk hihi.. had verwacht van nou dat is zo verwend jongentje die gaat niet veel doen net als de vorige aflevering maar vind het hem echt super doen tot nu toe
Inderdaad, dat met die kinderwagen.. WTF? Ik snap ook niet dat die nanny daar niets van zei 'Mensen stoppen altijd voor een kinderwagen' Daar ga je toch niet klakkeloos vanuit Ennehm, ik heb Chantal tot nu toe nog niet 1 keer zien huilen deze aflevering!
waarom is dat gelijk oppervlakkig??? Ik ken haar toch niet persoonlijk. Dus ja dan verwijs ik daarnaar mensen oordelen nou eenmaal zo en ja ze zal best anders zijn in het echt maar dat zie je hier niet terug dus daarom mijn mening knap dat mij dat gelijk oppervlakkig maakt....jij oordeelt nu over mij net zo hard terwijl je mij niet kent is gewoon hetzelfde....
nou idd zeg ik zou degene die dat zegt meteen even apart nemen, als iemand mijn kind zo noemt ben ik het (effe geintjuh natuurlijk) ik zou het niet leuk vinden als ze dat zouden doen in elk geval...
moet zeggen die chantal staat nu een stuk positiever.... maar... soms vind ik ze nog appart... maar irriteer me toch aan die ene meid waar tycho bij zit.. kan even niet zo goed op de namen komen
Charlotte Dat vind ik ook 't meest nare stel hoor.. Die jongen valt enigzins nog wel mee, maar zij, pff Ik heb er nog niet 1 positief woord uit horen komen (behalve als de kinderen opgehaald worden )
@Kimm: hihi zit nu echt voor de tv: kijk die mama van tycho! die ken ik! haha terwijl ik je eigenlijk helemaal niet ken whahaha
jaa ik irriteer me eigen echt aan haar. Ze komt in mijn ogen echt als zo puber die nergens zin in heeft. Wat ik ook niet begrijp is dat ze Tycho gingen over halen op een paard te zitten. Kijk je kan het even proberen, maar kom op kijk dan gewoon toe of ga wat anders doen.. of het is verplicht voor het programma kan ook??? Maar als mijn kind iets niet wilt ga ik ze niet over halen en zeker niet voor paardrijden.. maar vooruit... en die prashat of prostaat hoe ze ook heet vind ik ook echt niet leuk met de kids omgaan. vind het deze afleveringen meer dat de mannen het beter doen dan de vrouwen
Als ze bij mij iets niet willen ga ik ze ook niet dwingen hoor.. Ik ging een keer met mn broertje naar de dierentuin, maar hij vond al die beesten gewoon totaal niet interessant, hij wilde alleen maar in het treintje Dan heb ik liever een leuke dag in het treintje, dan dat hij de hele tijd loopt te zeuren als we bij de dieren zijn Proshat vind ik juist wel grappig.. Ze is alleen overduidelijk niet aan kinderen toe *EDIT; Ik vind Proshat ook helemaal niks, ik was in de war met Daphne We gaan waarschijnlijk heel veel reacties krijgen over dat dronken zijn, maar dat zijn (of waren we op die leeftijd) allemaal wel eens, denk ik dan
ik vond charlotte's gedrag nergens op slaan idd daarnaast vond ik dit keer raiko ook erg slecht bezig op de manege... hij bleef maar doorzeuren en vloeken over die paarden en dat arme kind moest alles aan horen.. goed dat de nanny er wat van zei! maar toen die reactie van chantal naar dat kindje: het deed echt heel veel pijn maar het gaat nu wel weer.. maar het deed even heel erg pijn enz... pfff hoe troost je een kind
en zoveel pijn deed het volgens mij niet.. want of ik ben gek.. maar ik dacht dat ik haar kort daarna tussendoor toch even snel zag lopen op haar voetje!! en dat dronken zijn.. vind ik toch niet zo probleem zijn geen kinderen niks. Dus volgende dag weer fit paraat staan en klaar
Ach ja ze hebben allemaal hun leuke en minder leuke kanten. De meeste zijn iig nog niet aan kinderen toe dat lijkt me duidelijk. Ik vind echt dat Daphne en Deniz het het beste doen. En dat ze dronken waren....ach lekker belangrijk, ze hadden die avond geen kinderen en toen ik hun leeftijd had ben ik ook vaak zat dronken geweest.
Idd, zo'n pijn doet het nou ook weer niet als er een pony op je voet staat. Ik heb in mijn 10-jarige "paarden-carriere" ook heel wat keer een paard op mijn voet gehad en het is heus niet lekker, maar ik heb er nooit om hoeven huilen.
@ Kim, wat vind je ervan dat Charlotte jouw kind 'kutkind' noemt? Vind het echt niet normaal. En op het einde toen jullie Tycho kwamen ophalen dat zei zei: "Op het laatst zaten die ouders er nog wel maar ik had zoiets van: jullie mogen ook best weggaan hoor!" Vind je dat niet zeer onvriendelijk? Irriteer met kapot aan die Charlotte. Ik vind die Chantal toch wel zo'n m*ts. Vooral toen ze zei dat zij even bezig mocht zijn met het kind en dat ze het best leuk vind als Raiko dan ff jaloers werd. Weet hij ook eens hoe dat voelt, zei ze. En waar ik ook verbaasd over was: eerst zegt ze tegen Raiko dat hij niet zo negatief moest praten over dat paard, omdat het kind alles meekrijgt. En vervolgens liep ze weg en zegt ze tegen Raiko: "Nou moet je echt even je bek houden!" Dat hoort het kind niet? Werkelijk... wat irritant zeg. En zo lopen piepen over die vingerverf, dat je daar vieze handen van krijgt. Tjonge jonge. Kan me niet voorstellen dat zo'n relatie lang stand houd, vind dat die Raiko veel te lief voor Chantal is. Ik vind die Proshat ook een beetje apart. Die doet niet zoveel. Haar vriend pakt veel meer aan. En wat was die Daphne bezopen zeg. Genant gewoon. Maar verder vind ik het wel een leuke meid.
Oja... en ook met dat buskaartje. Charlotte gaf haar vriend de schuld dat hij weg was. In de bus kwam ze erachter dat het toch in haar tas zat. Hahaha...