Haha, ja die Charlotte is soms wel een beetje een kenau, maar ik kan daar wel om lachem hoor. Vooral omdat haar vriend (Matthijs heet ie toch?) er soms zo lekker droogjes op reageert.
die chantal neemt ook van elk moment gebruik om even lekker een potje te gaan lopen janken. en het leek tussen hun meer een wedstijd wie het "meest" met het kind deed dan er samen het beste van maken. en die uitspraken van charlotte op die school, sorry hoor maar van welke planeet komt ze.
Het is wel een lekker afzeiktopic geworden inmiddels Moet je op de site van Baby te Huur eens kijken, dat is helemaal dramatisch Groooningen (is niet te horen )
IK vind het afzeiken eigenlijk nog wel meevallen. Er worden ook wel wat minder aardige dingen gezegd idd, maar ja, ze laten natuurlijk ook alleen de dingen zien die het meest spraakmakend zijn. Om nog even wat liefs te zeggen: Ik vind dat ze het allemaal leuk doen en kan me wel voorstellen dat het ineens hartstikke tegenvalt zo'n kind in je leven en dat je het dan soms ff zat ben. Toch respect dat ze aan het programma mee doen.
Wajooooo je zou jezelf toch maar zo lam terug zien op tv! Die vriendin van Deniz! Ik vind Deniz echt een leuke papa trouwens, bij hem vind ik het 't meest natuurlijk overkomen.
Ik vond het wel lache hoe Charlotte over buitenlanders praatte ahaha moslimpjes bij elkaar en echt zwart/wit hahaha. Ach dat zijn zij gewoon niet gewend blijkbaar in het hoge noorde kan je iemand niet echt kwalijk nemen toch? Ik heb me rot gelachen toen ze zo dronken waren zo dronken ben ik nooit geweest want ik kan totaal niet tegen alcohol maar goed, lache toch. Ben benieuwd naar donderdag wij kijken het altijd online
ow god wat heb ik zitten lachen met die matthijs in Rotterdam op dat zebrapad, zij gooit zo die kinderwagen naar voren en hij geeft commentaar .. Die opmerking van haar, ik kwam echt niet meer bij Als ze over die kinderwagen heen hebben gereden dan vraag ik ff of hij terug kan rijden en dan gooi ik jou er voor en dan vraag ik of hij er nog een keertje over heen wilt rijden ... hahahahahahahha alleen maar omdat hij zei dat ze in Rotterdam niet stoppen ( wat trouwens vaak waar is helaas ) voor zebra pad hahhaha ..
Ik vind het niet erg dat ze Ticho kutkind noemt of terror Ticho. Het geeft gewoon aan dat ze niet elke situatie met een peuter zoals Ticho aankunnen. Ik weet dat ze erg blij was toen we hem gingen ophalen en dat ze het liefste had dat we hem bij de deur kwamen ophalen en daarna gelijk weer weggingen. Helaas dat mocht niet nog. Ticho is een schat van een jongen die alleen slim is en veel energie heeft. En het is echt moeilijk/lastig om daar soms op in te spelen.
charlotte: sommige kinderen die alleen maar blanken gewend zijn die kunnen wat raar tegenover buitelanders staan. die kunnen daarvan schrikken want ja het is toch zwart ipv wit terwijl het eigenlijk ook een kind is
Hoi, Ik kan me het wel voorstellen dat ze het zwaar vonden. Want het lijkt me idd een ondernemend jongetje. Maar om een kind nou kutkind te noemen, dat vind ik minder gepast. Terror Ticho dat klinkt alweer leuker. Moet zeggen toen wij nog geen kids hadden heb ik ook wel eens op m'n nichtje van twee, een hele dag gepast. Maar omdat je het niet gewend bent en je het heel leuk wil maken gaat wel al je energie erin zitten. Was stiekem ook wel blij dat papa d'r weer kwam ophalen en ik weer even rust had. Nu ik er zelf een heb, is dat toch heel anders. Wel fijn om toch via een "insider" meer over zo'n programma te horen. Want volgens mij krijg je anders een erg vertekend beeld. Groetjes
Het maakt mij niet uit wat een ander over mijn kind zegt. Daarom ben ik ook zijn moeder en niet een ander
ja echt een engeltje vergeleken bij mij NIEMAND die hardop durft te zeggen dat mijn kind een kutkind is want die heeft echt een blauw oog (erbij) ze mogen best zeggen terror(naam) die vind ik best grappig maar wel met een knipoog niet echt als scheldwoord zeg maar..
Tja ik denk als je met zo een programma mee doet je kan verwachten dat jongeren dat zeggen termen als kutkind enzo. Zou dat minder erg vinden dan dat iemand die ik ken mijn kind een kutkind zou noemen denk ik.