Puckababy piep bakerzak 0-3 maanden kleur : Aqua Heerlijk bakerzakje als je kindje last heeft van maaiende armpjes of gauw schrikt. Beentjes kunnen vrij bewegen, in tegenstelling tot het traditionele inbakenen. Loop je met je kleine voor controle van de heupjes? Na bv een Stuitbevalling of keizersnede ivm een stuitligging. Dit zakje mag je gewoon gebruiken tenzij kinderarts anders aangeeft. Ik loop zelf bij de kinderarts voor de heupjes van mijn kleine ivm een Stuitligging , vandaar dat ik het weet. Mijn kleintje moet nu het vervolgzakje en wil deze niet in de kast laten liggen. Heb je serieuze interesse? laat het me even weten dan kan ik je een foto sturen. Groet Veer
2 zwarte zwangerschapsbroeken mt 46 15 excl. verzendkosten 1 driekwart zwangerschapsbroek spijkerstof mt 48 10 excl. verzendkosten Alle foto's komen in mijn album...zo ook van de puckababy ( 2 mnd gebruikt ) 23 incl. verzendkosten
ik heb de titel even aangepast. als je een melding stuurt kunnen we hem sneller aanpassen groetjes, rachel
Purflo slaapzakje vanaf de geboorte te gebruiken ( dit is de kleinste maat) Kleur : wit 1 keer gebruikt omdat wij over moesten naar een bakerzakje. 2x gewassen, 1x ervoor en 1x erna Ideaal te combineren met het Purflo slaapsysteem Afristbare mouwen en je kunt je makkelijk verschonen zonder je kindje uit het slaapzakje te hoeven halen. Verdere info vind je via google...foto's in mijn album 20,00 excl. verzendkosten