Kat overleeft magnetron - Opmerkelijke foto's van de week - MSN NIEUWS :x gelukkig heeft het arme beest het overleefd
" De man kreeg een voorwaardelijke celstraf en mag de rest van zijn leven geen huisdieren meer bezitten." Gaan ze dit echt telkens controleren? Anders schiet het niet zo op met die "straf" Ben zo vaak gekrabt door mn katten (vooral als ik ze mishandelde met pilletjes ofzo ) Maar dan ga je het beestje toch niet koken.... Dan ga je je afvragen WAAROM het beest je krabt! En doe je het de volgende keer anders...Ze zouden een grote magnetron moeten hebben en....nah...das te laag voor me
Aaah wat ontzettend zielig! Zo'n beestje gaat letterlijk koken in zo'n apparaat. Wat een bokkelul zeg. Bah.
Voor mij niet.. dus ik maak je zin wel af.. In een magnetron stoppen die vent en hetzelfde terugdoen!! en dat trouwens doen met alle dierenmishandeling. Niet piepen, hoppa.. dan voel je wat je die arme diertjes aandoet! :x lekker makkelijk zon weerloos beestje pakken.. BAH ik WALG van dat soort idioten. Sorry ben gek op dieren en kan daarin keihard zijn..
Gadver... Die man is echt niet goed bij zijn hoofd. Iedereen kan ook zomaar een huisdier nemen... Misschien dat ze daar een psychologische test voor moeten verplichten! Ik ben wel heel blij dat het katje het heeft overleefd en hoop dat hij een goed nieuw thuis vindt.
Getverdemme wat een ranzige *censuur*! Kan zo kwaad om dit soort mensen worden!!! :x :x :x En dan alleen een voorwaardelijke celtsraf geven, wat schiet je daar mee op. Laat hem op zn minst een jaar lang verplichte anger management therapie doen. Maar nog liever, publiceer "per ongeluk" zn naam in de krant er zijn vast wel mensen die hem dan een passendere straf kunnen geven... Ben het verder met Pampailio eens, mensen die dieren (of kinderen) iets aan doen verdienen precies dezelfde behandeling als zij het dier of kind hebben aangedaan!
Idioot is het! Hoe haal je het uberhoudt in je hoofd om zo iets te doen!!! Zo zielig voor het arme beestje het is een wonder dat hij het heeft overleefd!
Wat een slappe straf weer. Daar kan ik ook kwaad om worden. Die vent spoort niet, ontzettend zielig voor het beestje, dader verdient een goede straf voor mishandeling maar nee, hij krijgt alleen een verbod om dieren te houden. SLAP!!