zo ik heb ons net een aantal keer goed in beeld gezien! Zeker bij de zwangerschapstest Benieuwd naar de volgende uitzendingen of we dan weer in beeld komen. En inderdaad vele verhalen kon ik al maar het blijft heel pittig om weer te zien.
Ik hoop ook dat er meer duidelijkheid komt voor mensen die geen weet hebben van de mmm. Iedereen die een kinderwens heeft heeft die om hun eigen reden. Onafhankelijk van leeftijd, sexuele voorkeur oid. Dat vind ik goed in dit programma dat iedereen die een kinderwens heeft mee kan doen!
Ja nu zien mijn ouders ook hoe een punctie ed werkt. ( ik bedoel je neemt ze niet mee naar een punctie ) Dat vind ik er ook "leuk" aan.
nee dat klopt. Bij deze test was ik al even zwanger (ik geloof 15 weekjes) maar we waren zo dolgelukkig na zoveel jaren dat het niet mocht lukken dat we snel BabyBoom hebben gemaild met de vraag of we ons nog mochten opgeven. En gelukkig mocht dat als laatste aanmeldings stel
Hoi meid, Ik wil je even complimenteren met de prachtige foto van jullie dochter waarin ze nog helemaal opgekruld ligt. Wat een schattig plaatje!
Heeee ik hebben jullie toch ook op de bank zien praten? ( heb het niet helemaal goed gevolgd in het begin, want had telefoon)
nou dat weet ik dus eigenlijk ook niet, Liz had niet zo'n zin om stil te zijn tijdens BabyBoom... dus moet morgen het eerste deel terugkijken heb nu alleen laatste stuk gezien.