Nou ik kon pas echt in dat weekend dat de opnames waren gaan testen dus wist daar net pas dat ik zwanger was. Ja dan is het toch echt heel veel vreugde maar daarbij waren er die al langer zwanger zijn en natuurlijk net alsof moesten doen en degene die niet zwanger waren wisten dat dit ging gebeuren hebben allemaal uitleg gekregen over hoe en wat. Maar aan andere kant het is nooit leuk om te zien als je test negatief is. Toch vind ik het juist wel mooi zo'n start van de programma want zo kun je juist zien wie er daarna nog allemaal zijn zwanger geraakt en echt meeleven met een aantal koppels die hierin gevolgd worden
Hey Meiden, Sorry hoor, was echt niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen en ik snap echt wel als je bezig bent dat je dan alvast een rompertje of iets koopt en alvast kijkt naar kamertjes en wandelwagens... Het was bij dat stel meer het hele sfeertje dat er was, zo'n zurige miep en dan die kerel die er achter aan hobbelt in zo'n grote babyzaak, ik vond het er gewoon heel gefrustreerd en akelig uitzien allemaal. En dan ging zij ook nog lullige opmerkingen tegen hem maken.... Maar goed, nogmaals excuus als ik lullig deed, was niet zo bedoeld hoor, echt niet...
@Juud74 ben het wel met je eens wat een rare was dat he? Stond er helemaal van te kijken. Maar ja ze moeten het allemaal zelf weten. Ik zou het frustrerend vinden als ik al die spullen en kleertjes al ging kopen. Des te leuker is het ook straks als ik zwanger ben.. ga ik helemaal los!! toch?
JOEHOOEEE, vanavond weer babyboom!!!! Ik ben benieuwd welke stellen nu meer in de schijnwerpers komen. Ik vond het de vorige aflevering wel jammer dat er zo veel overlap was met dat filmpje van de website. Dus nu een echt "nieuwe" aflevering! Gelloof wel dat die Alex en marianne pas weer in aflevering 3 komen. Dus daar moeten we nog eventjes op wachten!
ja ik ga ook weer kijken of we nu weer zo goed in beeld komen Misschien tijdens het interview dat we dan in beeld komen
Juud74, mij heb je in ieder geval niet gekwetst hoor! Vond niks vreemds aan jou berichtje hoor, het was van jou toch gewoon een verbazing, en geen oordeel? Niks aan de hand hoor. En ik heb er zin in hoor, wat duurt een week toch lang, als je op iets zit te wachten! Mannetje vond t zielig dat ik moest huilen vorige week. Zal vanavond weer wat gaan worden, oei oei. Ik heb vanmiddag mn zakdoekjes gecheck, maar ik heb nog n pakje, dus ben dr helemaal klaar voor.
wel lachen trouwens. ik heb kpn interactieve tv en heb er kinderslot op staan en hij schiet bij babyboom op kinderslot!! (btje bizar!)
Jeetje wat zielig voor dit meisje. Hoe kun je nou als moeder zijnde je kind zo "alleen" achter laten op haar 15e