Woensdagavond 20.30 NCRV, er zijn al 2 of 3 afleveringen geweest. Deze kan je terugkijken op internet.
help mij even meiden, wie zijn vivian en marco in de baby boom? wat erg zeg... en dan nog kleine kinderen. vreselijk
van het eerste seizoen...ze haddne hun eigen kindje verloren dacht erges met 25(???) wkn.... en ze ook geadopteerde kinderen...en bij babyboom zelf gelukt om nog op haar 42(?????) een kindje van hun samen te mogen krijgen...
Ja ik had dat nieuws vorig jaar al meegekregen.. echt waanzinnig schokkend en verdrietig De ouders van Dylan (kindje wat is overleden in bb1) zijn weer zwanger trouwens. Dat is dan weer goed nieuws.
Ze ligt al wel weer met ontsluiting in het ziekenhuis. Toevallig hier in mijn stad. PETER EN DENISE | Babyboom
Ooooh wat erg!!! Wat verschrikkelijk.. Sterkte voor Marco . heb zo met hun megeleeft en nu staat hij er 'alleen' voor, net nu ze kunnen genieten van hun gezin. Wat erg!!
Net ook even het blogje van marco gelezen.. mijn god wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg!! Leef je zo met ze mee dat het eindelijk mag lukken en goed mag gaan.. gebeurt er dit?!! ongelovelijk.. En wat een spanning voor peter en denise! bah! hopelijk mag het nu wel goedgaan allemaal.. Zou bijna een kaartje willen sturen al ken ik die mensen niet eens!
Ik had het al een tijd geleden gelezen van Vivian... Echt erg... Maar vanavond dus weer aan de buis gekluisterd!!!
Las net in de blog van Kitty en Marinjo dat het helemaal niet goed gaat met Denise; haar vliezen zijn gebroken...Het kindje ligt ook nog eens achter op groei dus ik denk dat ze hun tweede kindje ook gaan verliezen... Afschuwelijk.... Moet wel zeggen dat het allemaal heftige verhalen zijn hoor...Vorige seizoen, maar dit seizoen ook weer. Pff vanavond weer een flink pak zakdoekjes klaarleggen...