Nieuwe babyboom

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Hanna Mom, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Was idd weer een zware aflevering pff tranen.
    Maar zo herkenbaar ook.

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

pfff vreselijk moeten huilen om dat kindje met sma....echt te erg gewoon.
    ricky en genevieve vind ik ook een super lief stel en baby roy wat een scheetje...
    guido en annemieke ook leuk stel hahahha, en die reactie van zijn vader lekker op zn brabants kei leuk!!

3. Dana

Dana Niet meer actief

ik vin het altijd weer erg jammer als het uur alweer voorbij is, je wilt gewoon weten hoe het met iedereen afloopt, ik leef ontzettend mee!

4. fafje

fafje Niet meer actief

ik moet er steeds aan denken, wat verschrikkelijk voor die ouders van Lukas...:( ik heb ook echt ontzettend moeten huilen jeetje

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb hem opgenomen. Als mijn meisje straks op bed ligt ga ik maar eens even een uurtje snotteren.;)

6. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    ja die ouders van Lukas vreselijk....

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant

Die reactie van zijn vader vond ik ook echt prachtig! :D

Zelfs mijn vriend kreeg tranen in zijn ogen van het kindje met sma.. en mijn vriend huilt echt nooit en al helemaal niet om iets op tv.

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik kijk het ook en vind het prachtig en ontroerend en verdrietig tegelijk.
    Ik mis alleen 1 ding... waar zijn de 'normale' zwangerschappen?
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel goed dat ze aandacht besteden aan de MMM en erbij stilstaan dat het niet altijd goed gaat met zwangerschappen en kindjes.

Maar ik vind het een beetje sensatiezoekend om juist alleen maar de problematische gevallen eruit te pikken. Gewone zwangerschappen waar alles prima gaat en er geen gekke dingen omheen zijn zijn toch ook leuk om naar te kijken?

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Poeh ik heb gisterenavond een flink potje zitten janken.
    jeetje wat vreselijk voor die ouders en dat kindje.
    Het zit ook de hele tijd in mijn hoofd :(
    Wat is het toch een prachtig jongentje

10. Within

Within Niet meer actief

Ik ga even 2 afleveringen terugkijken.. die van vorige week en gisteren

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wat vinden jullie trouwens van die Geneviève en Ricky?
    Ze komen veel in beeld maar ik hoor jullie er niks over zeggen.

12. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    nou daar ben ik het wel mee eens
    iemand op de vorige pagina zei iets over de normale zwangerschappen
    waar zijn die?..
    verder vind ik het super erg voor het kindje met sma..
    en ik hoop zo dat de volgende het niet heeft..

kan niet wachten

13. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Die zijn redelijk "normaal" dus daar valt ook niet veel over te zeggen/roddelen toch ;)

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik vind ze geweldig. supernethousiaste eerlijke lieve mensen!!

15. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Ik vind het een geweldig leuk stel. Erg jong, maar daarom niet minder verantwoord! Genevieve heeft natuurlijk ook al eea meegemaakt, maar vind het super zoals zij in het leven staat (tenminste voorzover ze zichzelf hier laat kennen)

16. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik schrok me rot toen die vrouw zei dat het kindje niet ouder dan 2 tot 3 jaar zou worden.

Vond het verschrikkelijk, wat een rollercoaster,.. Het zou je maar gebeuren zeg.......... AFSCHUWELIJK!

Wat ik wel leuk vind om te zien, is dat er compleet verschillende 'types' voorbij komen.

17. Within

Within Niet meer actief

Dat verhaal van Lucas vind ik ook heel erg... Ik jank nooit, maar bij babyboom is het elke keer weer raak!

18. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Vriendlief vroeg mij ook al: zit je nu te janken..... (tewijl hij mijn gezicht niet kon zien)

19. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben het helemaal met je eens! Ik vind het ook geweldig om te zien dat al die lieve stellen met medische problemen toch zwanger raken, en raak ook van slag alsik zie dat zo'n klein kereltje zo'n ernstige fatale spierziekte heeft. Natuurlijk is het goed om te benadrukken dat het spontaan zwanger worden van een gezond kind niet vanzelfsprekend is, maar ik mis af en toe ook wel een beetje een "gewoon" verhaal. Ik las hier geloof ik ook een keer een reactie van iemand die beledigd was omdat 1 van die stellen als antwoord op de vraag "hoe zijn jullie zwanger geraakt?" had gezegd: "nou gewoon, door sex". Iemand hier was daar kwaad over. En echt, ik wil echt niet bagatelliseren hoe zwaar het is om in de mmm te zitten, maar gewoon door sex zwanger worden is wereldwijd (gelukkig) nog wel steeds de norm, dus normaal. En sorry als ik nu mensen beledig, het is ook maar een mening.

Verder vind ik het echt een fantastisch prgramma, en ik moet altijd huilen..

20. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ze heeft misschien veel meegemaakt, maar dat wil nog niet zeggen dat je op je 20e, terwijl je nog op de havo zit, toe bent aan een kind. Ik kijk half als ze op tv zijn, ergerde me enorm hoe ze bij die huisarts zat, beetje te giebelen.

Deel Deze Pagina