Dat ik een mailtje van dit topic kreeg hoopte ik op goed nieuws over Romy en dan lees je dit.. Wat verschrikkelijk voor Denise en Peter! Romy* rust zacht.. Onbegrijpelijk dit.
Ik lees het net via Hyves en zit gewoon met tranen in mijn ogen.. zo klein, zo'n harde vechter maar tegen 2 hersenbloedingen kan niemand op Rust zacht lieve Romy*
Jeetje wat verschrikkelijk. Ik zit hier op mijn werk met een brok in mijn keel. Huilen wil ik hier niet...... En dan na Dylan*. Maar nu is Romy* wel veilig bij haar broertje. Ik hoop zo dat Peter en Denise het uiteindelijk een plekje kunnen geven en hun toch een wondertje gegund is wat bij hun blijft. Deze hoeveelheid pijn is voor iedereen te veel. SNIK
Wat verschrikkelijk! Ik had gisteren nog op de site gekeken om te kijken hoe het ging en zag niks staan, dus had goede hoop dat het goed ging met hun en nu lees ik dit....
Dat meen je niet. pffffff ik krijg het er echt koud van. Afschuwelijk dat mensen dit mee moeten maken en dan ook nog eens 2 keer
Oh onderdaad, hier ook koud ervan. Vind het echt verschrikkelijk. Sommige mensen moeten zo vee mee maken. Een kindje verliezen lijkt me het ergste wat er is, en dat twee keer..... echt geen woorden voor.