Daar ben ik het ook wel mee eens eigenlijk. Vooral dat stukje waar jij het over hebt met die vrouw die niet wilt werken, niet heeft geleerd, niet wilt afvallen maar wel van alles wilt Wie weet is het helemaal niet zo maar zo komt ze wel op mij over. M'n nekharen gaan er echt van omhoog staan als ik zo iemand zie/hoor.
Ik kreeg er echt plaatsvervangende schaamte van.. iedereen zal wel over me heen vallen nu, maar ik snap gewoon echt echt echt niet dat je je bevalling op tv laat uitzenden. Verder vind ik het een topprogramma hoor, maar dat gaat me net iets te ver en vind ik te persoonlijk.
Jij mag dat toch wel vinden.. Vind ik geen reden om over je heen te vallen hoor! Ik vind een bevalling ook iets te privé maar als zij er geen problemen mee hebben..
Vind het ook jammer dat het bijna afgelopen is trouwens, ze volgen zogenaamd 100 stellen, maar de meeste stellen zijn nog nooit echt in beeld geweest.
sja mij hoefte ze niet te filmen tijdens de bevalling maar plaatsvervangende schaamte vind ik echt onzin. Ik vind het juist mooi dat ze dit wil delen. Je ziet toch niet een volle opname in dr doos ofzo?
Nee dat moest er nog eens bijkomen Nja, ik vind het gewoon nergens voor nodig, ben ook niet van 'bevallingsverhalen' enzo.
mg ach ieder zijn ding. Inmiddels heb ik zo vaak een bevallende vrouw op tv gezien dat ik het niet meer raar vind ofzo. Vind het juist super mooi eerlijk gezegd.
Ja, raar toch? Was de vorige serie ook zo kort? Voor mijn gevoel zijn we pas net begonnen... Jammer hoor. En bevallen zou ik persoonlijk ook werkelijk nooit met een camera erbij doen, maar ja. Ieder zijn ding. Ik vind het altijd heel emotionerend om te zien. Ik ga er bijna altijd van huilen
Vind bevallingen mooi om te zien! Zelf zou ik het niet doen nee op tv... maar ben blij dat andere hier anders over denken!
Zag net het voorstukje van vanavond, met een posi test voor een stel dat we al in het begin van de serie hebben gezien! Ik vertel nog niet wie, want niet iedereen vind dat leuk natuurlijk, maar super voor ze!
Ik ben vanavond ook niet thuis morgenochtend gelijk maar terug kijken haha. Zelf mijn zoontje van 2 vind het leuk Die roep steeds owww baby baby! haha
Oh ik kijk er zo erg naar uit...zeker omdat wij nu middenin de mmm zitten en er veel herkenbare emoties en behandelingen voorbij komen en natuurlijk kunnen we ons eraan optrekken... Ik ga helaas eten bij vrienden vanaaf maar zodra ik thuis kom even spieken op uitzending gemist Veel kijkplezier allemaal!! Liefs Pien
Oooh hier ook geen plannen vanavond dus kan mooi weer kijken! nu al zin in.. Zal de tissues wel alvast op tafel zetten hihi
Ik krijg visite maar zet em stiekem wel op de achtergrond aan ,,, de visite het ook leuk Liefs Edith Mama van mees*